News:

No significant change

Main Menu

Probbs med Ctrl+Alt+Del

Started by T0TT, February 03, 2003, 23:39:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

T0TT

Tjabba jag har lyckats med någonting jag inte vet hur eller han en blekaste hur i h****e jag kan ha lyckats med!!

jag kör Win XP Pro.., har haft det skitlänge utan problem!!

men nu när jag försöker trycka Ctrl+Alt+Del så får jag bara fram ett medelande där det står "Aktivitetshanteraren har inaktiverats av administratören" sen finns bara en "OK" ruta!!!
:-(

vad fean har jag lyckats med & hur fean ska jag fixa te det!!

:-( -----------> :)

ska tillägga att JAG är Administratör & är den enda användaren av datorn!!!
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+,  MMX,  3DNow (2 CPUs)
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 6600 GT x2 SLI
Sound Blaster Audigy 2 Platinum
Logitech z-5500

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

Andreas>Är du med och startar företag? Kanske kan vi NOSIG:are få köpa billiga dataprylar? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Ja, det är jag och två andra som startat ett företag här i Helsingborg. Sidan är inte uppe än men borde komma upp inom en vecka.
Sitter och matar inte produkter från leverantörerna mest hela dagarna... Verkar inte finnas något slut på dom! :-X
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

QuoteOriginally posted by Andreas

Ja, det är jag och två andra som startat ett företag här i Helsingborg. Sidan är inte uppe än men borde komma upp inom en vecka.
Sitter och matar inte produkter från leverantörerna mest hela dagarna... Verkar inte finnas något slut på dom! :-X

"Sitter och matar inte produkter..."

Que??
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Och naturligtvis skulle skrivfelsnisse titta förbi....

Sitter och matar in produkter ska det naturligtvis vara.

T0TT

Kan detta vara något:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q308226
?

nope det var det inte!! det va fel.., funderar på att instalera om win lr nått:-(
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+,  MMX,  3DNow (2 CPUs)
2048MB RAM
NVIDIA GeForce 6600 GT x2 SLI
Sound Blaster Audigy 2 Platinum
Logitech z-5500

Horizon

Och naturligtvis skulle skrivfelsnisse titta förbi....

Sitter och matar in produkter ska det naturligtvis vara.

Hehehe, jag ser bara till att alla förstår vad du säger, Andreas. Tänk sen vad roligt ni kan ha åt mig när jag själv skriver obegripliga inlägg i forumet... Eller när du/ni får chansen att skjuta ner mig på lanet... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names