News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Control87th

Nytt mission... föreslår ikväll 20:00 (min jag + 3 deltagare för att jag skall dra igång uppdraget) :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Dubble0zero

Jag är med...
GoLo är också med, men han har ingen mic, så vi får lösa komunikationen på annat sätt, fast jag sitter bredvid honom, så det ska nog inte vara några problem... :)
...000... =)

Control87th

Om det nu dyker upp en eller flera till :-OO

Vi startar på norra delen av Avignon.

Igår stal ryssarna en Apache från oss, viv ill gärna ha tillbaka den. :D
Basen skyddas av flera patruller, flera av dem mekaniserade. På själva basen har de tungt pansar.

Till vår hjälp har vi en liten pansargrupp (En MiA1 och en M2A2) som kommer att anfalla basen från Söder. Våra vänner behöver dock vår hjälp!

Order:
Ta plats på eller i närheten av basen och bekämpa fientligt pansar senast i samband med att vår pansargrupp anfaller.

Om vi lyckas säkra basen, flyger vi därefter ner Apachen till vår södra FAP.

:D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW

Dubble0zero

Hmm, Jag har fått lite problem med min dator, den vägrar hitta ljudkortet, så jag måste mecka lite med den...
Men, eftersom att intresset hos någon annan verkar lite svalt så kanske det inte gör så mycket just nu, vi har ju alltid uppdraget kvar till nån annan dag... :)
...000... =)

Rivvern_

TYYYYYYPISKT! Jag har varit på Hjorovision Songcontest ikväll... Annars hade jag lätt varit med!

BEQ

Är det något på g ikväll?

Dubble0zero

Javisst, om det inte bir för sent så, jag ska upp och jobba i morrn (första dagen)... :)
...000... =)

Rivvern_

Samma här.. Nytt jobb...  :-(
Men jag måste ju ha $$$.

Ligger på TS som vanligt...