News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

KeyCat

OK, efter ytterligare ett antal versioner tror jag mig ha hittat lösningen på de problem vi sett och förhoppningsvis även en bra balans (går att tweaka upp/ner)...

Skulle behöva köra en lite större test, och håller på att fixa till en ny version av Pansar test uppdraget, nu finns även fungerande rökridå att tillgå i M1A1 vagnarna ;)

Någon som är sugen att köra lite senare ikväll?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Hoppas vi kan bli minst en till för scriptet är numera lite beroende på hur många man sitter i vagnen men det är en del av lösningen ;)

Lägger mig på TS2 GBG efter 20.00 (kan eventuellt bli närmre 20.30)

/Christer (a.k.a KeyCat)

Shar

Lyckas alltid glömma IP till TS2 gbg... :-I
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.

KeyCat

Sorry, såg detta när vi testat färdigt men IP# till TS2 GBG är 129.16.145.3 och lösen är "hejsna".

Måste också passa på att tacka ctrl, DZ och Jotte för de lyckade testerna ikväll. Äntligen funkar scriptet som det är tänkt så nu är det som ctrl sa...

- Bara att sätta igång och göra vettiga tank missions ;)

I sista testerna konstaterade vi också att GMR ExploMod 1.49b funkar helfritt så länge inte BAS Kiowan använder sig utav dess "downwash script". Det var med 99% säkerhet det som orsaka det strul vi upplevde i Onsdags...

/Christer (a.k.a KeyCat)

Amfslusken

Beroende på vilken tid det blir att spela ikväll så kan jag tänka mig att vara med. Jag behöver också veta vad jag behöver ha installerat så att jag kan fixa det tills dess.
Fortitudo, Robur et Velocitas. 3.Amfibiebataljonen || Karlskrona Kustartilleriregemente KA2 R.I.P 1902 - 2000

Shar

Jag kan nog antagligen lira.

Beror dock lite på om jag vill hårdsatsa på att sänka mitt par eller inte. Går runt på +4 just nu och det är inte en bra runda! Satsar hårt på +3.

Shar - Frisbeegolf addict. :D :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.

KeyCat

Jag är på ikväll igen om vi blir minst en full vagn (helst två)...

@ctrl: har en nyare version av scriptet som (förhoppningsvis) eliminerar det felmeddelande vi såg när vi testade igår... Hojta på ICQ!

/Christer (a.k.a KeyCat)

Jotte

Du kör och jag skjuter katten? :)

Amfslusken:  Falshpoint med Resistance, patchat till version 1.96 (ej beta). De resterande små addon'sen fixar vi när via ICQ eller annat.