News:

No significant change

Main Menu

ArmA/ArmA II nu?

Started by Horizon, January 18, 2003, 10:23:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Prova starta OFP med "-nomap" parametern och se om det hjälper?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

KeyCat

Själv kör jag faktiskt utan den, har  fn hellre mer CPU kraft och FPS än reflekterande vatten även om det är dj-ligt snyggt ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

KeyCat

Hehe, dra igång ICQ så kommer scriptet där eller om du vill att jag fixar det så lägg upp missionet på min FTP när du är klar.

/Christer (a.k.a KeyCat)

KeyCat

Någon som är sugen att köra ett lite större tank battle test ikväll (någon gång efter kl 20.30)?

Finns en OH-58D Kiowa Warrior + 2 x M1A1 Abraham MBT samt 1 x M2A2 Bradley att tillgå så det hade varit skoj om vi blev 6-8 stycken!

Förutom OFP:R version 1.96 så behövs följande (om ni inte redan har dem så fixar vi det, det är inga stora addons):

Invisible Target Addon 1.30
BAS OH-58D Kiowa Warrior 1.10
ExploMod 1.49b (för att njuta av rök och explosioner)

Jag, deBug och Jotte är på än så länge men hoppas på fler? ctrl?

/Christer (a.k.a KeyCat)

KeyCat

:D

Då är vi minst fyra men vi hoppas givetvis på fler!!!

/Christer (a.k.a KeyCat)

BEQ

Keycat (eller någon): Eftersom jag varit borta från OFP-svängen i halvannat år kanske jag kan få en lista med vad som ska installeras och om det finns någon smart modinstallerare?

Resistance rullar in på datorn nu. Jag fick lätt panik när jag bara hittade mitt OFP. Sen fick jag snabbt rota igenom hela huset efter Red Hammer och Resistance, men de är återfunna :)

Edit: jag har noterat i ovanstående inlägg vad man ska ha för kvällens scenario (som jag inte kan medverka i), men det är det övriga jag menar.

BEQ

Wuuääääähh!!! Det är helt s*tans omöjligt att hitta de där addons:en. Jag har varit runt på alla möjliga ofp-sidor nu utan framgång. HJÄLP!

KeyCat

Kolla din PM! Skickar address och lösen till min FTP där du hittar dem i /OFP biblioteket. Skoj om du kan haka på någon annan gång...

Lägger mig på TS2 GBG ca 20.30 så det är bara att titta in för den som är sugen...

/Christer (a.k.a KeyCat)