News:

No significant change

Main Menu

Det blir ett fattigt år...

Started by Assassin, January 14, 2003, 14:31:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Assassin

http://os.amiga.com/os4/OS4Features.php

Just great... Nu måste jag köpa en Cougar, en ny P4 så Falcon flyter OCH en A1'a med AOS4... jag kommer ju få slita ****en av mig i flera månader på jobb...knapra brödkanter... :D

ingen annan som finner detta intressant? (OS4 då altså. :-OO)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Mikke_EAF331

Lever liket än? ;)

Tror du det går att köra AOS4 på min gamla A500 utan hårddisk? :p :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Phlerp

Quote...knapra brödkanter...
Är det något fel på nudlar eller? Man kan spara många tusenlappar på att bara äta nudlar. Men se till att åka hem till mamma och pappa då och då för att fylla på vitaminföråden, för annars riskerar man att tappa både hår och tänder :D

SledgeHammer

Min hårt trimmade A3000 lever än. Och ska nog få sig ett PPC kort tror jag. Hmmm...
Mvh  - Stefan -

Assassin

Synd att LAN'et inte var i Lund. Då hade man kunnat spela Falcon 1 (spectrum holobyte's version) med nollmodem kabel. Det var grejer det. :D
/Assassin

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Mr Jim

Phlerp>Som en variation på nudlar, tonfisk och ris. Köper 10 kg påsar med ris, mkt billigt. Tonfisk är ju tokbilligt, sen är multivitamindricka billigare än mjölk, synd bara att på min blodgivarcentral tycker dom alltid att jag har så mystiska värden ;)

Appropå Amiga, själv hade jag en 600 med hela 20 megabytes hårddisk, minns med glädje Wings och Monkey Island I, eller civ 1...cruise for a corpse...etc etc etc

GUNSHIP 2000!

Hade kompisar som byggde om sina 1200:or till tower modeller och köpte feta grafikkort till för att kunna göra 3d modeller, men å andra sidan gör dom spel idag :)
(Där Enzo jobbar, eller Griffin eller Jens som han heter ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Assassin

Jag har 2 A1200'or och 2 A500'or.. ;) och såklart också Falcon i original. Så om någon har nollmodemkabel så kan jag nog släpa med mig en A500'a (har för mig att Falcon inte gick igång på A1200...) och mitt Falcon. :D
/Assassin