News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Träningsprogram

Started by Assassin, January 14, 2003, 14:00:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

tanken var lite att det skulle finnas ett fullt utbildningsprogam på svenska på siten vi får se hur det blir med det beror på hur mycket tid som finns över :) tänkte att jag skulle försöka få klart sidan i helgen i någorlunda bra skick så den kan användas sen är det ju inte så svårt att göra mindre uppdateringar.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Assassin

QuoteOriginally posted by Assassin

Och till allt detta medföljer (förhoppningsvis till alla uppdrag...) powerpoint presentationer som tar upp olika taktiker, vilka vapen som är lämpliga till vad osv.

Tadaa! Ett fullt utbildningsprogam på svenska. :) Håller på att bli som Falcon 4 manualen fast på svenska och anpassat till SPx. fast powerpoint är kanske inte det smartaste valet... men jag tyckte att animeringsalternativen man kan visa där var praktiskt... "här ser du en MiG...*musklick*..här kommer din F-16 flight och bakom den...*musklick* annat flyg från ditt package. Nu kan du göra såhär..*musklick*...." :D

och Ja, jag har alldeless för mycket fri tid just nu... jag får BETALT för att sitta framför en dator och prova program och/eller göra webpages...helt otroligt. :)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Obizzz

finns något som heter powerpoint viewer va? för de som inte vill installera hela powerpoint för att kolla på dina presentationer ;)
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Assassin

Yup. Fast vad är bäst egentligen att lära sig av? texter & bild som en bok vore ju det bästa, men man vill ju inte ha ett dokument så stort som SP3 manualen. (som var mindre trevlig att skriva ut.)

Kan det vara något att göra en "flight school" i html? där kan man ju trycka in bilder och likande lätt...
/Assassin

Obizzz

det var så jag tänkte (flight school i html) men vad är det för fel på powerpointfiler? eller blir de stora?

Varför kan man inte skriva ut SP3 manualen? Jag har den utskriven och insatt i en pärm :D
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Obizzz

tur att jag gick in på den här tråden kom precis på att jag lovat min syster att jag skulle att installera Powerpoint så hon kunde använda det imorrn till något jätteviktigt :)

allt är visst väldigt viktigt när man går på högskola :)
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Assassin

um, nä inte direkt... bara om man inkluderar ljud eller onödigt stora (eller BMP) bilder.:) men mycket text blir knäppt i powerpoint. Mest hur man ska intercepta en bandit och sånt som verkligen gör sig fint i powerpoint. Fast..hm..om man kombinerar html flight school med powerpoint filer..wow!

Jag skrev ut hela SP2... valde fel download av misstag. :D Men den blev fin efter man satte in den i en pärm ja och skrev ut de SP3 sidor som var ändrade.
/Assassin

Obizzz

då skulle man ju kunna göra den i html och sedan ha länkar till ppt filer med exempel på sådana saker :)

när får vi se ett smakprov på dina ppt filer?
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se