News:

No significant change

Main Menu

OFP idag

Started by Dubble0zero, January 10, 2003, 16:50:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dubble0zero

Är det någon som vill köra lite i dag...
:)
...000... =)

Jotte

Jag tittar in då oxå en stund. :)

Dubble0zero

Det var Mycket trevligt att köra idag... inga problem med lagg och lagom många personer... Och de nya ljuden var jättebra... Framförallt musiken... :D
Bra och passande låt... ;)


Tack för en bra kväll... =)
...000... =)

Mr Jim

Ja fick mig några fina screenshots, dock var det fruktansvärt svårt att se fi i tätt vegetation och skymning.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

BEQ

Ja, det var kul idag. Hoppas jag får ihop datorn imorgon så den är användbar på söndag. Imorgon är kvällen bokad för tanten.

Det är svårt att leda på ett vettigt sett när man inte ser själv. Men man lär sig väl av sina misstag, men det är synd att andra ska behöva lida för dem.

Håller med om att det var lagom mycket folk ikväll, och "rätt" folk. Seriositet eller vad man ska kalla det.

/BEQ

KeyCat

#5
Håller absolut med! Funka klockrent med Mr. Jim som host och det var skoj att se vi var 8 stycken på sista uppdraget trots den där jädrans VC/NVA snipern fick mig (hände två gånger under kvällen). Men även när man fått ett skott i pannan är det tack var Kegety's coola spectator script som att se en interaktiv krigsfilm. Det var tät stämmning innan ni som var kvar lyckades få extraction från den sista LZ :D

Verkar vara mängden RAM som är nyckeln till att hosta fler än 3-4 stycken. Själv har jag bara 256 MB och om jag fattade rätt så kör Jim med 512 MB? Hoppas du kan hosta fler gånger Jim...

En annan sak som blir uppenbar ju fler man lirar är behovet av en gruppledare och eftersom alla tycker det är lika tråkigt/jobbigt så vi får försöka hitta en lösning så att ctrl slipper vara det varje gång ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

PS: Blev inget av det där gruppfotot jag tog, hoppas ni andra fick nått???

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Jag sticker på Helsingforskryss/spritinhandlingsresa om en halvtimme och en likadan nästa helg =)

Efter det tänkte jag försöka haka på OpFP-R och när jag känner mig hemma med allt så kan jag tänka mig att damma av ledargestalten ibland.
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

#7
Ctrl>Hoppas dina problem kan lösas ;(

Jag kan gärna vara server igen så det är inget problem.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com