FALCON-LAN I HELSINGBORG 21-23 FEBRUARI

Started by zebra, January 07, 2003, 18:02:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Lomez

tjenare!
Jag har tänkt angående lanet ni skall ha i helsingborg och som vi (4st+) vill delta i, låter helt fantastiskt! MEN det mindre bra är att det är 42.4 mil och det blir typ 2 dagars flyg.. sedan 42.4 mil hem.., detta får dock bli en annan gång när ni kraffsat er mer uppåt i landet eller om lanet hölls lite längre än en helg, okej detta blir dock ganska svårt nu efter all julledighet. Men finns det prickar lite högre upp i landet (mellansverige - örebro) så är vi ett gäng som gärna ställer upp inför lanträffar!  ;)

Ta gärna massor av kort och spela gärna in någon film eller nåt, sånt är alltid roligt att kika på!  :)

Blir lanet i likt detta tro?
http://www.1stguns.de/falconcamp_2002_nassau_01.html

får hoppas på ett lyckat F16lan! :D

-- Lomez --- +-

Lomez

intressant., har du plats för 4 st?

edit: + utrustning ;)

Obizzz

inte för att jag är ctrl men 5st + datorer är väl ganska trångt i en bil? ;)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Lomez

Lomez

Låter bra!. Skall prata med de andra också angående transporten så får vi hoppas det kan bli något av det hela!

vill också säga att du lyckats bra med din fina sida du har skapat, med f4 utbildningar, taktik, brevity m.m. ;)

Lomez

intresset ligger högt för mig, och vad gäller hjälp så står jag gärna till tjänst med allt från specifika hjälpsektioner och webbdesign till deltagande söndagsflygningar m.m!

zebra

Har varit bortrest ett par dagar så jag har inte hängt med i "snackandet".

Lomez: Skulle vara kanon om ni blev några som dök upp på lanet. Jag vet att det är långt "ned" i vårt långa land men det är fritt att bjuda in till lan när det önskas. Göteborgs-gänget var på gång men tyvärr så krockade det med studier eller dylikt. Hur som helst,,, visst är det bättre om vi kunde samla oss på en mer central plats i framtiden. Det är bara att säga till när och var. :)

För tillfället är vi 11 pers, varav 2 "osäkra". Jag mailar ut ett brev och utr. lista under nästa vecka. Där tar jag upp kostnader, logi, mat mm. Fortsättning följer.....

z. :)

zebra

STATUS!!!!

Så här ser deltagar-status ut. De som inte är säkra ännu (Fozz o Phoenix) kan väl förbereda sig på att ge mig ett svar inom ngn vecka. Samtliga nedanstående herrar får mail ifrån mig idag med diverse info om det praktiska. Andra som inte har anmält sig är fortfarande lika välkomna att hänga på. Skulle vara kanon om vi blev riktigt många.

Säkra:
Ctrl
Horizon
Zebra
Maverix
Bax (lör-sön)
Obizz
Passer (Jörgen)
Assassin
Lupson

Osäkra:
Fozz