FALCON-LAN I HELSINGBORG 21-23 FEBRUARI

Started by zebra, January 07, 2003, 18:02:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

För min del ser det kärvt ut den helgen men har ännu inte "bearbetat" det färdigt och får inte besked förrän i nästa vecka :-/

Hur det än blir tänker jag i vart fall komma förbi och säga hej samt att få tillfälle att träffa några av NoSIG'arna en stund (om det är OK förståss???) :)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Key cat.
Synd om du inte kunde vara med. Men det GIVET att du ska komma titta förbi. :)

z.

SledgeHammer

zebra: Locka och locka, det räcker väl med att viska Falcon... =)  Tyvärr är är jag redan uppbokad den helgen.
Mvh  - Stefan -

KeyCat

zebra, hoppet är inte helt ute även om det ser mörkt ut. Kanske inte blir fre-sön men jobbar på att försöka få lördagen ombokad. Återkommer...

Fozz, behöver du skjuts in till HBG så ordnar vi det. Om det är på samma ställe som de var på sist jag besökte dem (?) hittar jag dit.

/Christer (a.k.a KeyCat)
>> It's all about teamwork! <<

Andreas

Senaste LANet i Hbg var ute på Berga om jag inte minns helt fel. Alltså inte samma plats som det kommer att hållas på nu.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Maverix

Det är inte på samma ställe som du var på sist KeyCat utan på Tranemansgatan 2 och inte på mitt jobb.

Maverix

zebra

Det som var på Canon var bara ett litet mini-lan för oss fyra helsingborgare.....
Ta en titt på gula sidorna så ser ni hur man tar sig dit. Annars så möts vi bara upp någonstans. :)

z.