News:

No significant change

Main Menu

Tour of Duty 0.24 klar

Started by KeyCat, December 17, 2002, 02:14:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horizon

KeyCat:>> ctrl sitter i London, så någon sol ser han knappast. Bara smog. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Och det lär väl inte finnas några direkt trevliga top-lessbrudar heller, bara halvtjocka, rödhåriga och bleka trebarnsmammor... :D  Så jag avundas inte honom :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Låter bra DZ.... Om GoLo inte läser här själv så tipsa om GOTY Edition. Då får han allt han behöver till ett bra pris och han slipper få FADE aktiverat. Bra spel/simulatorer skall man i mitt tycke supporta annars är risken att vi står "tomhänta" en vacker dag ;)

ROFL @ Clark :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Det ska jag... jag vet inte hur mycket han läser här men jag kan säga det till honom... och jag håller egentligen med dig om att man borde köpa bra spel, fast jag kan i och för sig inte påstå att jag skulle ha gjort så annorlunda, så länge det funkar så kan man ju köra... =)

Haha, lol... fin beskrivning på London... hehe... =)
...000... =)

KeyCat

Lät nästan som om jag själv vore ett helgon men så är inte fallet. Händer en och annan gång att man kör "utökade demo/testversioner" för utvärdering ;)

Har dock som policy att köpa alla de spel/simulatorer som jag lirar regelbundet för att stödja de utvecklare som är värda att stödjas.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

hehe... utökade testversioner...  jaja, långtester och så... :-OO  det kan ju behövas iband... =)
...000... =)