News:

No significant change

Main Menu

MÅSTE SES PÅ TV 4

Started by Mr Jim, December 15, 2002, 20:37:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

På torsdag kommer tv 4 börja sända Band of brothers, ladda upp med videoband!!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

QuoteOriginally posted by BEQ

Ah, äntligen!

Jag har laddat ner de första delarna från nätet och det är en bra serie, men jag gillar inte jänkarnas sätt att följa krigets lagar. Det verkar inte som om de var så mycket good guys som de velat framställa sig som.

/BEQ

...och det var en nyhet? ;)

Griffin
snappahead

Mr Jim

Krig är ett helvete, det är dock nästan tycker jag mest intressant att se de gamla veteranerna prata i början av varje avsnitt. Man ser smärtan i deras ansikten, trevliga drömmar dom lär ha om natten.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

Mikke_EAF331

Woohoo! :D
Har sett några delar (de flesta tror jag) som jag laddat hem, men nog är det värt att se igen. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Mr Jim

Enligt mina vänner i USA är dock saker och ting ännu värre efter 11 september ;(

zebra

From den 15/1 så finns alla avsnitt av hyras eller att köpas. Ska nog köpa DVD-boxen.

z.

SledgeHammer

Och jag har alla avsnitten i XVID format. =)
Mvh  - Stefan -