News:

No significant change

Main Menu

Nytt

Started by Mr Jim, December 13, 2002, 20:50:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Maverix och ctrl>Ändra på om ni inte gillar namn etc ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Maverix

God jul på dig ctrl, vi hörs i mellandagarna.
Maverix

:)

granQ

ctrl hemsida:

falcon är i mitt tycke den bästa simulatorn som hittills släppts till persondatorer trotts att den är från 1988

säkert något som händer när man är gamal, men som en relativit ung människa så gör 10 år faktiskt en skillnad, gör om gör rätt ;)

http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Bax

Training TEÃ,´s

Ctrl - vore det inte kanon om vi kunde sammanställa lite TEÃ,´s för träning.
Själv har jag några som jag fått från nån i Nosig med ett gäng broattacker mot samma mål med ökad svårighetsgrad.
Jag vet dock inte om dom är gjorda för den senaste standarden eftersom dom har nått år på nacken - eller om det spelar nån roll?

Själv hade jag mycket nytta av dom eftersom det var samma mål så lärde man sig känna igen det och kunde gradvis koncentrera sig på den ökande svårighetsgraden.
Som jag minns var det typ nått så här:

TE 1 - inget motstånd
TE 2 - AAA
TE 3 - SAM
TE 4 - A-A
TE 5 - Allt motstånd

Vidare undrar jag hur man själv gör TEÃ,´s ???
Vi borde kunna skräddarsy några TEÃ,´s med inriktning på sammarbete - communication.

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

Hur man gör TE's finns bra beskrivet i Falconmanualen. Jag har själv konstruerat några stycken, men de är inte särskilt svåra. Mest för att träna mina kompisar i lite markattack.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

Jag spanade lite i den förhatliga PDF-manualen (ett kunga rike för en manual i good old papyrus please) och upptäckte bla att glossary kapitlet är på spanska!!! El sicko.

Mycket riktigt fanns det ett tungt kapitel om making TEÃ,´s.
Helt klart för mycket att sätta sig in i på en handvändning men jag lyckades få in mig i en B-52 med Nuclear bomb bara för att testa - hur fan skall man undgå att brinna upp själv egentligen - går fete-bomben att droppa från luften?

intressant
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW

Horizon

QuoteOriginally posted by Bax

Jag spanade lite i den förhatliga PDF-manualen (ett kunga rike för en manual i good old papyrus please) och upptäckte bla att glossary kapitlet är på spanska!!! El sicko.

Mycket riktigt fanns det ett tungt kapitel om making TEÃ,´s.
Helt klart för mycket att sätta sig in i på en handvändning men jag lyckades få in mig i en B-52 med Nuclear bomb bara för att testa - hur fan skall man undgå att brinna upp själv egentligen - går fete-bomben att droppa från luften?

intressant
mvh
bax

Hehe, tja jag antar att du måste slänga ifrån dig ditt kärnvapen strax efter att du tänt stubinen, Bax.

Annars finns det stor risk att du evaporerar hastigt och lustigt. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names