News:

No significant change

Main Menu

Totalt OT

Started by Andreas, December 13, 2002, 09:12:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Mikke_EAF331

Obizzz
Quotenär ni säger sådär låter ni jättegamla ju
LOL Vi kanske är jättegamla? ;)
Började lyssna på Metallica den sommaren som MoP kom, varje dag innan vi for på konfirmatiionsmötena så lyssnade vi lite på skivan. Jag och en annan kille som var ännu mer inne på Metallica gick och sjöng på Battery på väg till kyrkan. :p

Bäst låtar, svårt, alla på skivan är grymt bra, Welcome Home var favoriten förrut, men frågan är om inte MoP är snäppet bättre, för att inte tala om Orion.

Mmmm, 1986... :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Obizzz

jag vill inte veta hur det lät när ni "sjöng" på battery :p
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Assassin

oj oj oj, metallica... nu börjar man känna sig riktigt gammal! :D Satt ju och lirade Amiga spel såsom Falcon samtidigt lyssnandes på Master Of Puppets skivan...eller snarare kassetten. Lät bra med det släpskrapiga ljudet man får av en något kass dubbeldeckare. Ingen som tyckte att Call of Cthulu var bra? Jag spelar den fortfarande innan jag och mitt nördgäng ska börja spela ett Call of Cthulu RPG äventyr, bara för att koomma i stämmning.. :p
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Andreas

Ha, The call of ktulu är min favoritlåt! Förövrigt den första låt jag lärde mig spela på gitarr...
Gissa om jag var lycklig när den var med på S&M :)

Obizzz

--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se