Är någon lite sugen på pang pang?

Started by Dubble0zero, December 11, 2002, 17:47:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Finns det nån (nån som kan hosta) som vill köra ikväll runt nio eller nåt sånt...?

Jag kommer, och en kompis till mig som just har gått med oss kommer...
...000... =)

Horizon

Sorry, 00. Jag ska skrämma grannarna med min bioanläggning och "We were soldiers". Sedan blir det Champions League på TV3 och Man Utd mot Dep La Coruna ... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

GraveDigGer

Jag kanske är intresserad om mitt Telia ADSL funkar! X-(  (Det har strulat den senaste tiden och det var därför som jag inte var med igår)
Det ser ut att funka idag. hoppas jag :-OO

Jag kan hosta, men om du vill ha något speciellt uppdrag så måste du maila mig det så jag kan lägga in det på ofp-servern.

[glow tcolor=green, fcolor=black, size=2, strength=1]staffan-brandt@telia.com[/glow]

Efter jul så kommer kanske en kompis till mig att vara med och lira också.

Gd
:D :p :D

GraveDigGer

FAANN!

D....A TELIA!

Det funkar inte bra nu heller :-( :-( X-(

Jag är inte med ikväll heller, telia måste fixa felet innan jag kan vara med igen!

Skit, jag såg fram imot att få spela lite ofp igen.

Gd
X-( :-/ :)

Dubble0zero

Det verkar inte bli nåt... Synd... men på tisdag kan jag vara med igen... då är alla prov över... =)

GraveDigger, synd men vad är det för fel med Telia... jag har det, så det är inget centralt med deras server... fast de måste ju leva upp till sitt rykte "Felia" =)

Horizon, ha det så kul med hemmabion... och kommihåg att skrämma grannarna ordentligt nu... annars är det ingen mening med det... =)
...000... =)

Horizon

Oj, vilken bra film. Otroligt bra filmad och ett kanon(!)ljud! Synd bara att den handlade om en massa människor som blev köttfärs till ingen nytta... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Dubble0zero

Har du lite OFP feeling nu då?? spara den till tisdag... om vi inte kör innan... =)
...000... =)