Någon som är sugen på lite Flashpoint?

Started by Jotte, December 02, 2002, 19:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Ligger på KeyCats TS server (ip:renegade.mine.nu , lösen:teamwork)
Är sugen på mera smygande i ångande djungel. :)

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Ska försöka komma med runt 19.45 eller nåt sånt...

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Clark

Ska aldrig mer vara LAW-soldier. Direkt när man har skjutit får man ett skott i pannan, eftersom det inte går att ta skydd med LAW (dvs. lägga sig bakom en buske).

Det finns ett coop-uppdrag till Winter Nogojev som jag har testat. Ganska svårt i början, men kan vara värt och testa med några stycken. Kan ju köra det i morrn, när vi tröttnat på Vietnam och vill ha lite snö.

http://w1.470.telia.com/~u47029311/1-12_C_CrimsonFrost.zip

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1

Horizon

Jag håller med dig Clark. Förresten tycker jag att det var lite dumt att vi fortsatte så länge efter att du gick i backen. Jag tänkte inte så långt. Det hade varit roligare att starta om och få med sig alla åtminstone fram till byn. Jag ber om ursäkt för detta. (Nästa gång får du skrika "Jag vill vara med!" så att vi fattar... ;)

Jag har tankat ditt uppdrag och är på standby till ikväll, men jag kanske skulle behöva lite info om installation av Winter Nogojev. Skall genast kolla om jag kan lyckas med att stoppa rätt filer på rätt plats. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

Absolut ingen fara. Jag vara bara lite trött på att det inte går att ta skydd med LAW, det är dessutom omöjligt att förflytta sig snabbt med den där i handen. Och som alla vet är det ju den första som beskjuts av fienden den som håller i LAW.

Installationen av Winter Nogojev är enkelt. Bara packa upp alltihop, med katalogstruktur, i ofpaddons, så skall det fungera.

Hörs i kväll!

/C
Clark

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
SB Live! 5.1