Vietnam rescue mission ikväll?

Started by KeyCat, November 30, 2002, 11:48:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Swebeast

QuoteOriginally posted by KeyCat

Var e Jotte, Horizon, Clark, GD, Swebeast etc. när man som bäst behöver dem? ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

With a deep deep Addams Family-like voice: "You rang...."

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Clark

QuoteOriginally posted by KeyCat

Kunde tyvärr inte joina igårkväll men är sugen på revansch i eftermiddag (söndag, innan F4). Ligger på TS och/eller ICQ.

Var e Jotte, Horizon, Clark, GD, Swebeast etc. när man som bäst behöver dem? ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

Jag röstar för att vi kör lite Vietnam nu på tisdag, då lovar åtminstone jag att jag är med, och antagligen Jotte och Horizonten med.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

KeyCat

Jag är helt klart med på att köra Vietnam kommande tisdag (om jag kan vara med, satsar givetvis på det)...

Jag har haft några mycket trevliga lir med ctrl och Jotte den gångna eftermiddagen och vårt sista uppdrag gick förvånsvärt bra trots vi bara var 3. Vi hade ett antal intensiva eldstrider med NVA med mycket bra teamwork!

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Jag kan inte hitta den ön på den länken som postades på "SEB nam pack 2.0" tråden, när jag trycker på Inseln så står det bara att det inte finns än eller nåt sånt. kan nån hjälpa mig, så att jag kanske kan vara med på Tisdag.
...000... =)

Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Dubble0zero

När jag går in på den addressen så står det forbidden, you do not have access to this zone, eller nåt sånt. =(
Jag kommer inte inn... buhäää... nej, bara skoja men i alla fall, det skulle vara trevligt om jag kunde få tag på den där ön, den verkar bra. =)
...000... =)

Mikke_EAF331

Mikke_EAF331, C.O. EAF

Jotte