News:

No significant change

Main Menu

F-22 Pro, är det något att lägga pengar på?

Started by Gakulan Rider, November 27, 2002, 19:19:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Lupson

Har haft min X36:a sedan i somras och jag är helnöjd med den. Programmeringen var lite knepig i början men när man väl fått lite förståelse för hur profilfilerna fungerar är det lätt som en plätt. Tror inte Baloo eller Fluff klagat något på sina stickor heller..

Det enda jag ogillar är placeringen av roderkontrollerna på gasreglaget och "Shift-knappen" på stickan. För mig med normalstora händer sitter dom lite knepigt till, roderkontrollen sitter konstigt till där greppet måste ändras för bekväm kontroll. Skift-kontrollen sitter längst ned inne i bygeln, tycker den kunde suttit ett par centimeter längre upp. Om du skulle ha väldigt små händer kanske X36:an inte är det perfekta valet.

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

QuoteOm du skulle ha väldigt små händer kanske X36:an inte är det perfekta valet.
Å andra sidan, då är Cougar definitivt inget för dig ;)

Gakulan Rider

Jag har beställt en X-36'a nu. Enligt mina efterforskningar ska det funka fint att att använda mina gamla ratt-pedaler till den också.
Nu ska jag bara lära mig att flyga ordentligt också. ;)

ft

F-22 + TQS i den prisklassen?!

Jag har haft X-36. Jag hade sedan F-22 + TQS och nu Cougar. Definitivt F22! BETYDLIGT mer funktionalitet än X36 och bättre kvalitet. FLCS är sladdrig men det är inte F22.

Är det inte för sent att avbeställa så... önskar jag sett den här tråden tidigare.

Sky framförallt X36 gameport som pesten. Ruskiga problem med sticky keys (ctrl, shift och alt-knapparna 'fastnar' nere mjukvarumässigt), kvalitet på pottar och allt annat etc. X36 USB var tydligen bättre.

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Gakulan Rider

Det är försent, tyvärr. Men jag är ganska nöjd med X-36'an ändå. Jag inser naturligtvis att F22'an ligger några snäpp högre på kvalitetsskalan, men, men...