News:

No significant change

Main Menu

Online

Started by Bax, October 11, 2003, 20:33:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Tack för i fredags Bax & Lupson, vi gjorde en del nytta. Jag har gjort 2 nya strikes till Lördagen, här är länken till camp filerna:

http://www.bonetweb.com/boban/NAVAL9.zip

Maverix

;)

Bax

Jag har tankat hem Maverix sista campfiles - Grytetdag9

Där finns ju ett mission kvar som vi aldrig flög den 18:e och det är Stud2 avgångstid 21:30. Beväpnade med vars 4 st GBU 24Ã,´or så skulle vi ut på bridge busting kring PÃ,´yongyang.
Mitt förslag är att vi gör om även efterföljande flight Viper9 till samma mission och slår helt enkelt ut alla broar i en halvcirkel kring PÃ,´yongyang. Alla broar i nord, väst och syd som ligger på vägar in till huvudstaden slås ut.
Vi sparar därimot "Cheonan"- och "South Pýongyang bridge" som ger våra trupper tillgång till huvudstan via syd-ost.

Jag jobbar tyvärr i helgen ( skall undersöka om jag kan köra ifrån brossans lägenhet i sthlm på lör 25 okt ). Annars kan jag köra nu på Torsdag kväll. Hinner du få igång datorn tills dess Maverix ?

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

Jaha då var HotShot, RedOne och jag igång med lite planering för att väcka liv i Falcon-känslan. (OBS! Inga LAN planer....än)

Vi hade whiskeyprovning hemma hos HotShot (hmm var det hotshotprovning eller whiskeyprovning?:p) och det kändes verkligen i luften att det fanns anledning att borsta av dammet på spakarna och prova lite.

Dagen därpå installerades Falcon4AF. HotShot och jag provade att köra lite över nätet. Det började med att HotShot blev utkastad......:-/ skulle tro att det beror på att vi ändrade runt lite i Taxi och Take-Off på vägen in i spelet...erhm...den virtuella världen.

Jag har kört en del egengjorda TE missions och kan bara säga FANTASTISKT...helnöjd men det finns säkert saker som kan bli ÄNNU bättre.

Nu ska Halmstadgänget träna lite för att sedan ordna ett eget "mini-LAN" framåt höst-vinter. Faller allt väl ut där så kan det kanske bli ett större LAN här i Halmstad.

/Swebeast


Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Låter som en strålande idé, Anders! Nu börjar det rycka i spaken igen (!) efter några månader utan flygande. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

Oj oj nu blir man nällad på nytt LAN :D
Som sagt, sitter tajt nu med två ungar på halsen och sambon på lyxsemester men det positiva i det hela är att jag liksom ligger på pluskontot efter denna sommar och lär få åka på vilka LAN jag vill :D
Jag vet att ni inte har planerat nått än Swebeast men med lite lobbying och gemensamma krafter kan vi åstakomma mycket.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Bra tänkt Bax, det lär ju inte bli svårt att få permis för dig. Själv har jag skickat hustrun till IKEA med mitt kreditkort, så jag borde väl också kunna komma iväg. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bax

hehe, bra tänkt - du lär dig fort !
Grattis
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW