News:

No significant change

Main Menu

Online

Started by Bax, October 11, 2003, 20:33:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Ok, vilka är med i helgen ?

Bax
Maverix
Lupson
Zebra ?
Assassin ?

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

zebra faller bort. Villken dag ska vi bestämma, Fredag, Lördag eller båda dagarna?

Maverix
:)

Lupson

Jag tänkte hålla mig borta från spriten i helgen, så någon av kvällarna bör jag vara tillgänglig. Tror spontant att fredag passar mig bättre. Dock så har jag fått problem med Falcon som hänger sig efter en stunds flygning. Problemen uppstod efter att jag installerat BMS 0.8. Jag blåste hela Falcon och installerade om från scratch:

1.08
SP3
FF2
BMS 0.6
Ayees 3D-superpit. (Hade jag inte tidigare)

Problemen uppstår oavsett om jag kör med SP3.exe:n eller BMS 0.6.exe:n. Misstänker att någon grafikinställning någonstans spökar. Körde DriverCleaner och blåste väck alla spår av ATI (och en herrans massa Nvidiagrejer som låg och skräpade i System32...), tyvärr utan riktigt bra resultat. Fick jätteproblem med Catalyst 3.8 som försvann då jag lade tillbaka 3.7.

Kan vara ljudkortet också. Ominstallerade med WinXP-standard ljudrutiner vilket botade ljudstutter i mp3:or och filmer, dock så brusar tidvis ljudet ganska mycket i F4.

Någon som har något tips?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Maverix

Lupson, du KAN inte köra med FF2 även om det fungerade sist med Bax, det är helt enkelt för stor skillnad mellan FF2 & den vanliga SP3, det var rena rama turen att det fungerade.
Fimpa FF2 och kör endast med BMS 0.8 i helgen.

1.08
SP3
BMS0.8

Maverix

Själv kör jag med 0.8 och Cat 3.8. utan compressed textures.

Maverix

Passar Fredagen bättre så kan jag tänka mig Fredag.


Bax

Då börjar vi med idag Fre.

Spikade:
Bax
Maverix
Lupson

Assassin ?, RedOne ?,
kanske rent av "Masa":D

Mitt förslag: Vi ändrar supporting flight Gypsy2 med 1min skillnad i avgångstid till att delta i striken så kör vi 4 ship.

Maverix: Jag laddade in din senaste "Naval" i min burk här i Skåne och då funkade det hela utmärkt, det var bara i sthlm som jag inte kunde gå in i kampanjen - skumt.

Vad sägs om 20:00 på TS ? (då har min dotter slocknat ! )
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Maverix

20.00 låter utmärkt:)

Maverix

RedOne/ zalzam

Mina möjligheter bedöms vara ca 30/70%(30% ja- 70% nej) att jag kan vara med för tillfället  :-X
Jag ger inte upp hoppet för det, jag sakanar våra flygningar :p
------------------------

Lasse Sandberg

Lupson

#23
Min internetuppkoppling kommer vara upptagen med en annan grej på en annan dator från ca 19:00 och ca 300 Mb framåt. Så snart den uppladdningen är klar kommer jag in på TS och är redo att flyga, förmodligen runt 20.15. Under tiden tar jag och ominstallerar F4 från scratch.

*UPPDATERAT*: Uppladdning ser ut att bli klar först runt 20:30, så förvänta Er inte mig innan dess. Hoppas Ni har överseende, detta var tvunget att göras.

/Lupson
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X