förslag om att börja använda ventrilo

Started by solid1, October 15, 2003, 21:40:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Efterkonstruktion för att försöka rädda situationen. *tssk* *tssk*

:p
Mvh  - Stefan -


KeyCat

QuoteDet är ett väldigt tjat om dålig kvalité på ljud här. Den absolut långsammaste överföringshastigheten i TS1 eller TS2 är mer än tillräckligt bra för att kunna prata med varandra. Låter det inte bra bör man rota runt i inställningarna,

Exakt! Ett prakt exempel är Solid1 som jag aldrig tidigare kunnat höra vad han säger men ikväll ägnade vi 2-3 minuter på att justera hans inställningar och helt plötsligt låter han mer eller mindre perfekt i TS1 ;) :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Varför pillade ni inte i TS2 då? Då hade han ju låtit lika bra =)
Mvh  - Stefan -


KeyCat

Därför att rätt inställd låter/funkar TS1 bra utan en massa extra "lull lull" men jag vet att jag tillhör minoriteten och kommer inom kort att böja mig för majoriteten ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Clark

Jag som också är en stor bakåtsträvare får faktiskt också ge mig. Ljudkvalitén i TS2 har varit mycket bra, mycket bättre än TS1. Och jag har inte märkt att det skulle påverka OPF något i snabbhet, så jag röstar på att vi helt går över till TS2. (Fan att J-Star ska få rätt :) ).

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -