News:

No significant change

Main Menu

TorsdagsArmA -070823

Started by Rivvern_, August 23, 2007, 18:43:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

deBug

#8
Ja gårdagen var riktigt kul,
Jag och rivern rensade så friskt att vi fick slut på amunition, Så vi fick rensa de sista östgubbarna med deras egna vapen :)

Ser fram emot nästa lir.
//deBug
PS, Shysta bilder Rivern, skall också ta med mig min Instamatic i packningen nästa gång :o)

Justin Case

#9
Då är jag väl med nästa torsdag! :p

Nej fan! då är jag i stockholm....nån annan gång får det bli!!

Rivvern_

Skit i Stockholm.. Spela ArmA istället! Nä nu vet jag! Control är ju Stockholmare. Kan du inte låna hans serverdator att lira på.. Klart du kan ta några timmar ledigt på torsdagskvällen.

ctrl

Riktigt skoj i torsdags, bra uppslutning för att vara med 10 minuters varsel ;)

Ett problem med att lira evolution på en vardagskväll är att 3-4 timmar är för lite om man inte fyller servern med 20+ bra spelare. Verkligen synd att man inte kan spara i multiplayer.

Kanske kan någon av er hacka Evolution och säg göra det möjligt att ge alla 100 poäng vid connect... hm, skulle ju kunna uppnå samma sak genom att bara sänka rankinggränserna :) och sätta hela södra ön som tagen :-OO
Control
87th Stray Dogs VFW


ctrl

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Skit i Stockholm.. Spela ArmA istället! Nä nu vet jag! Control är ju Stockholmare. Kan du inte låna hans serverdator att lira på.. Klart du kan ta några timmar ledigt på torsdagskvällen.

Justin är iofs varmt välkommen, vi kan sitta och snacka CPL uppflygning (snart aktuellt för mig) men serverburken har dels ett för sopigt grafikkort och sen saknar den en Armalicens :D :-/
Control
87th Stray Dogs VFW


Justin Case

CTRL! CPL uppflygningen var inte så svår, dock mycket givande!
Jag ska på The Police med min mamma på onsdag, kan hända att jag är tillbaka till torsdagkväll men det är mycket osäkert.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by ctrl


            Riktigt skoj i torsdags, bra uppslutning för att vara med 10 minuters varsel ;)

Ett problem med att lira evolution på en vardagskväll är att 3-4 timmar är för lite om man inte fyller servern med 20+ bra spelare. Verkligen synd att man inte kan spara i multiplayer.

Kanske kan någon av er hacka Evolution och säg göra det möjligt att ge alla 100 poäng vid connect... hm, skulle ju kunna uppnå samma sak genom att bara sänka rankinggränserna :) och sätta hela södra ön som tagen :-OO

Ja det låter som en mycket god tanke. Fast om vi ska köra med tweakade poäng så borde bara Nosig/Anrop vara tillåtna på servern. Vore ju inte så roligt om det kommer in mindre seriösa människor som förstör alla "highvalue" fordon.