News:

No significant change

Main Menu

F4AF Online frågor

Started by Björn E, February 25, 2006, 19:25:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by zebra
Dock verkar det som standarden på Falcon- deltagarna så pass hög så att det kräver att man har några timmar i simmen om man ska vara med. Hoppas för egen del att jag
inte har glömt för mycket och kommer att behöva träna.
/zebra

Jag var med och flög på förra LANet utan att ha sett F4 innan (jag tror t.o.m. att jag lyckades spränga nått), så det finns inga direkta krav på att man ska vara si eller så duktig, däremot så blir det ju roligare ju bättre man behärskar simmen, så lite träning är alldrig fel...
:)
...000... =)

zebra

QuoteOriginally posted by Björn E


            Det vore riktigt roligt att åka ned till LAN:et, men det blir svårt för mig med tanke på att min bil aldrig klarar sig ända ned till Halmstad och det är jobbigt att åka buss/tåg med en dator.


Hoppsan,,, tänkte inte på att titta efter var du befinner dig i vårt mycket
avlånga land. ;)

Som sagt,,, hur lite tenta-studier framför mig men håller ögon och öron öppna
för att hänga på vid tillfälle.

z.

Oden

Har precis införskaffat F4:AF
Spelat F4 för 407 år sedan men vore kul att få liv i onlinespel, jabbar f.n. med en kanadensare och en amerrikkan som inte verkar komma igång så det vore kanske enklare med några svenska herrar.

Flyger ni, och i så fall när?
(och ni skrattar väl inte åt nybörjare? :D )

zebra

Hej Björn och alla andra,,

Visst är inläggandet på forumet ganska sporadiskt. :)  och jag
är inte särskilt aktiv för egen del. Lade dock in ett nytt inlägg idag beträffande
Falcon-lobbyn. Om du fortfarande "flyger" F4AF så ta en titt då och då.  Jag tror nog att det kan komma att bli lite flygande framöver.  Fick som sagt en nytändning av Redflag (humans vs humans) och tycker det vore kul att köra vid tillfällen mot andra likasinnade i andra länder. Kanske kan vi svenskar ge oss i kast med lede fi på andra sidan atlanten.  ;)

Kommer att skapa en tråd beträffande detta på forumet inom kort...

Väl mött/ zebra.

Rivvern_

#20
Gott zebra! Humans vs Humans låter ju skitkul..  Är det TE eller kampanj som gäller?

Skriver i den nya tråden...  :D