News:

No significant change

Main Menu

F4AF Online frågor

Started by Björn E, February 25, 2006, 19:25:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Björn E

Quote
Kanske kan vi få till nåt nu i veckan?

Det vore skojigt. Säg en dag och en tid så kan jag se hur det passar för mig, alternativt lägg till mig på MSN, adress i min profil.

Mr Jim

Vi kan börja slipa på att lira med bullseye, ett djävla helvete men måste läras! Ska kolla kalendern, återkommer på msn!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Björn E

Bullseye är något även jag behöver lite träning med. Jag förstår konceptet, men är extremt långsam med att räkna ut relativa positioner. Mina kunskaper i formationsflygning är i stort sett obefintliga, så det är något jag skulle vilja fila lite på.

Dubble0zero

Nu hoppar jag in i tråden lite också... :)

Jag har just skaffat F4AF, och jag tänkte försöka, lära mig lite, som nån kanske kommer ihåg ifrån förra LANet så har jag i princip 0 kunskaper om systemen och sånt, men jag är gärna med och flyger lite, jag måste ju värma upp inför LANet i vår... ;)

MSN: mats_ostberg@hotmail.com

...000... =)

Björn E

Mats,

Du är välkommen att flyga med oss, förhoppningsvis blir första flygpasset någon gång den här veckan. Jag kan inte ikväll eller i morgon kväll (hjälper mina föräldrar att flytta in i deras nya hus), men onsdag-fredag är jag ledig alla kvällar.

Dubble0zero

Låter bra, jag pluggar, så de flesta kvällar är någorlunda lediga (med lite prioriteringar)... :)
...000... =)

zebra

Hej Björn,,

För egen del så tillhör jag den "nedlagda" delen av Falcon-gänget,, Dvs jag är tyvärr inte aktiv med sim-flygandet längre då mina "vid sidan av jobbet"- studier tar nästan all min fritid.
Jag har F4AF men inte hunnit flyga alltför mycket. Det kommer tydligen bli ett LAN i Halmstad över påsk... Då tänkte jag göra come back och sedan ha det som en mindre kick off för att då och då delta i flygandet på nätet...  Är du sugen så kom till Halmstad och lär känna gänget. När det gäller Falcon så är det F4AF som gäller där.. Dock verkar det som standarden på Falcon- deltagarna så pass hög så att det kräver att man har några timmar i simmen om man ska vara med. Hoppas för egen del att jag
inte har glömt för mycket och kommer att behöva träna. Så därför hänger jag gärna med och flyger på nätet när tillfälle ges. Är det på den här tråden som ni aviserar när ni tänker flyga???

/zebra

Björn E

Det vore riktigt roligt att åka ned till LAN:et, men det blir svårt för mig med tanke på att min bil aldrig klarar sig ända ned till Halmstad och det är jobbigt att åka buss/tåg med en dator.

Vi har inte lyckats få till någon flygning än, men när vi gör det skriver jag ett inlägg i den här tråden. Du kan även lägga till mig på MSN - bjorneriksson:-(gmail.com (byt ut :-(  mot @) så kan vi försöka styra upp något.