Mina foton från gotland ring i helgen

Started by Obizzz, May 02, 2006, 22:43:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

i den oranga sakens (sak för den ser inte ut som en bil längre) fall berodde det nog mest på att föraren inte insåg vad 30m hit eller dei gör för skillnad när man kommer i ~200kmh efter rakan

det händer flera ggr

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Brat

Har varit med om såna förare förr, min kusin bjöd oss på en åktur i hans PV ca: 1977 på vintern, han hade fått för sig att det SKULLE gå att hålla fullt in i 90gradare med bara motställ först...... när vi baxat ned honom från plogkarmen för femte gången fick vi till slut övertalat honom om att en vanlig PV med en 18-årig förare men blött bläck på körkortet inte kunde jämföras med en erfaren rallyförare med specialpreppad bil, som inte ens han kunde hålla fullt! Vissa tar det längre tid att lära sig var gränsen går, dessutom såg det ju ut lite blött där han kom på tvären! Vad menar du med utseendet, bara styling eller brutal räckesstyling? ;)
-Brat

Obizzz

jag menar att den är lackad i en osmaklig färg med osmakliga fälgar och en ful vinge mm :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Brat

Är det inte sån färg, lika mjuka hjul och lika stort handtag på lära-gå-vagnar! ;)
-Brat