News:

No significant change

Main Menu

Jottes 5 års plan

Started by Jotte, February 28, 2006, 13:29:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lupson

#40
Jo, EVE skall upplevas i minst 1280*1024 med rejält med kantutjämning och filtrering påslaget. Gudomligt.

Jotte: Det är ett fint gang vi har på översta skärmdumpen. Dessvärre tror jag minsann jag åkte på min första (och hitills enda) poddning några minuter senare när BoB kom farande med 60 interceptors och alla drog medan jag var i köket och hämtade whiskey...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

För att göra historien komplett har jag faktiskt en skärmdump från ovan nämnda tillfälle, strax före min skorv går i tusen bitar:



Men ibland får man spränga saker, här ser Ni en NPC som jag och min corp-homie Armslave sprängde i luften för någon vecka sedan:

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Jotte

QuoteOriginally posted by Horizon


            Ajabaja Jotte, inga medlemmar av gang i overview. Låt inte någon komma på dig med det. :)

:p Det screenshotet hade inte blivit lika talande om jag inte hade laddat in default settning för overview. :) Har vare sig gang, corp eller alliance påslaget normalt sett. Var en av de första sakerna jag frågade när vi började "eventet". :)

Luppe, min skärmdump är från kamikazeräden djupt inne i bob's område.... När de hoppade in med 100+ BS och körde sovjetisk laggvågstaktik. Förbannade "game-the-game" nissar. :-/

Horizon

Bra Jotte och snygga bilder från er båda. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names