News:

No significant change

Main Menu

Jottes 5 års plan

Started by Jotte, February 28, 2006, 13:29:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

ft

QuoteOriginally posted by Horizon


            Åkte på jäveldäng mot en Vaganbond igår. Dirtbag hette han visst. Satt där och var tuff i min Taranis när han warpade in på 50km och låste upp mig. 10 sekunder senare satt han i knät på mig, warpscramblade mig och snodde all min cap medan han matade på med sina 200mm autocannons. Behöver jag säga att jag inte höll så länge? :)

Jag har sagt det förr, och jag säger det igen! Knarket förstör dagens ungdom!!!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

QuoteJag har sagt det förr, och jag säger det igen! Knarket förstör dagens ungdom!!!

Vilekn tur att vi vare sig är ungdommar eller sysslar med puder :p :D

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Haha, rymdpotatis... jag tycker att den ser ut som en stor arg näsa. Eller en knytnäve som precis ska dela ut en jävel... :D

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Jyyyyyyyyyymden är stor och mörk...röd :D




Andreas

Ser EVE så där snyggt ut hela tiden eller är det från någon filmsekvens?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Jotte

Hela tiden, fast där är ju GUI inte synligt, därav att det ser ut som en film. GUI:et tar men enkelt bort med ctrl+tab när man vill ta en tjusig skärmdump. :)
Kör det i 1280x1024 och fullskärm. Går att köra i fönster och mindre upplösningar vilket är praktiskt när man gör mindre farliga grejer och vill tex använda icq eller surfa samtidigt.

Här har jag zoomat ut från mitt skepp men det ger iallafall en bild av hur GUI:et ser ut i mitt fullskärmsläge (1280x1024).


Här har jag kört det i 1024x768, blir som synes lite mindre bildyta där mellan de nödvändiga GUI grejerna.. GUI:et är dock väldigt anpassningsbart. Ger också en inblick i hur striderna ser ut.



Samt lite ögongodis:








:)

Horizon

Ajabaja Jotte, inga medlemmar av gang i overview. Låt inte någon komma på dig med det. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names