News:

No significant change

Main Menu

Upprop! Vad spelar n

Started by griffin, September 02, 2004, 10:21:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Upprop! Vad spelar n

Janes F-15
0 (0%)
Janes F-18
1 (2.8%)
MFS2004
1 (2.8%)
MCFS3
0 (0%)
P1:SF
2 (5.6%)
Falcon 4
5 (13.9%)
Lomac
6 (16.7%)
OPF/R
9 (25%)
IL2:FB
11 (30.6%)
Annan
1 (2.8%)

Total Members Voted: 36

ft

Det är mest Il-2 just nu. Jag har väl ambitionen att komma igång med F4 också men tiden är inte oändlig. Det får väl bli till/på nästa LAN jag har möjlighet att delta i.

Helikoptersimmarna i SAR-serien drar men får ingen tid just nu.

Jag laddade häromkvällen hem Orbiter och lekte med. Läckert som sjutton! Styra upp i omloppsbana manuellt, inte illa!

GTR Pressdemo kör jag en hel del när jag vill koppla av mellan varven och ser mycket fram mot mitt förbeställda ex av RBR.

FS9 startas av och till för lite instrumentflygning och även PS1.3 såklart.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Fozz

Jag spelar mest RBR, IL2, Lo-mac samt I-war 2 - Edge of chaos för tillfället.
Alla generaliserar...


Anders R

Hejsan. Ny här på forumet. Jag undrar bara om JaneÃ,´s F/A-18 är detsamma som F/A-18 korea. Brukade spela det spelet (F/A-18 korea)innan jag fick starkare dator, fick ge mig eftersom grafikkortet inte stöder det spelet :-(.

Mupp

Anders R> Välkommen! Nej, det är inte samma, nån som känner sig manad kan säkert fylla i med mer info, men det korta svaret är att det inte är samma. För en mer uttömmande glutt kan du kolla lite på forumet på simhq.


Jag spelar Lockon och OFP ofta, sen finns det ambition och intresse för FS9, Falcon4 och RBR. Kanske lite EECH, JF-18 eller i nödfall Il-2, om det blir ett jävla grupptryck.

Lupson

IL-2 FB / PF.

Övrigt...Falcon4, Lomac och kanske något mer. Väntar på att det skall släppas något riktigt bra single-player rollspel. Elder Scrolls: Oblivion verkar jäkligt lovande.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_

IL2
Operation Flashpoint
Neverwinter Nights
Live For Speed
Counterstrike

är det som spelas mest.