News:

No significant change

Main Menu

Vart tog F-16-tråden vägen?

Started by Obizzz, October 11, 2004, 22:36:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

#8
Griffin>I usa finns det ju ett enkelt knep rent juridiskt att man helt enkelt kräver/skriver att personer som jobbar med övervakning måste tillkännage sig ifall dessa vistas här men det fungerar tyvärr inte så i Sverige vad jag har förstått. Raka rör gäller alltid från min sida och alla andra moderatorer i detta eminenta forum!!!

Jag blev lika överrumplad som er andra över detta tro inget annat.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

Jaha, så Sverige är inte så trevligt i alla aspekter med andra ord. Trodde sådant rimmade illa med våra demokratiska principer och traditioner.

Nåja, i slutändan är jag rädd om "våra gossar" och vill att de skall känna sig hemma här så jag kan leva med det av den anledningen. Men som sagt, inte helt tillfreds med anonym övervakning och censur.
snappahead

Mr Jim

Jag kommer nu låsa denna tråd för vidare inlägg, vidare funderingar gällande denna fråga bör framläggas under Policy-tråden gällande NOSIG-forumet som befinner sig på de formella nyheterna.

Ingen panik vi blev bara lite slagna på fingrarna och anpassar oss efter detta ;)

Kram
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com