News:

No significant change

Main Menu

Erm.. användare?

Started by Assassin, June 19, 2003, 13:32:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

lol vilken trådkapning orkade inte ens läsa allt :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mikke_EAF331

Tack för det SledgeHammer! Bilderna ser rätt bra ut om än inte perfekta.
Frågan är bara om man ska fortsätta och ta dom seriösa bilderna med den gamla systemkameran och sen (så småningom) köpa en liten digitalkamera som man kan ta med sig alltid/överallt. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

SledgeHammer

Perfekta är de inte men å andra sidan GÅR det att pilla mer med dem i Photoshop, jag har ju nästan inte gjort någonting... Och med tanke på att cyberphoto.se tar 2995:- för en CoolPix 885 just nu...

Sen går det ju inte att jämföra en liten billig digitalkamera (som jag köpt just ör att kunna ha med mig överallt...) med en vanlig eller digital systemkamera. För mig är kvalisorten mer än tillräcklig och jag kan skriva ut en bild i full A4 och det ser bra ut. Om jag däremot skulle vara "seriöst" intresserad så skulle jag ju naturligtvis snegla hårt på en Cannon eller en Sigma DSLR.

Om intresse finns så kan jag ta nån fler bild och efterarbeta den samt lägga ut en högkvalitativ bild för beskådan.
Mvh  - Stefan -

Mikke_EAF331

Jag gillar 885an vi har här på jobbet, den tar bra bilder bara fotografen är någorlunda händig. ;)

Men tyvärr är den lite för stor för mina fickor. Jag vet att Nikon har kommit med en efterföljare som verkar ha samma prestanda och finesser men som verkar vara lite mindre, skulle kunna vara ett alternativ.

Men 3 papp för en 885 är inget överpris, jag skulle hellre köpa en sån som har bra optik än en modernare med fler pixlar men sämre optik.
Mikke_EAF331, C.O. EAF