News:

No significant change

Main Menu

Replays

Started by Horizon, April 06, 2012, 10:45:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Jag hade så fullt upp med min egen fight bland husen att jag inte såg vad vår Ru 251'a höll på med... :D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20151009_0037_usa-M103_06_ensk.wotreplay
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

NeoBlood

Hahaha!

Jösses sicken match han fick... 10 kills  :)

Inte dåligt av Herr Horisont heller!
Asus P8Z77-V, IntelÃ,® Coreâ„¢ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU,
2 x Micron 256GB SSD, Asus GTX 780ti, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2711 2550x1440, Logitech G710+, Logitech G500

Horizon

Tackar tackar, även om jag suger ganska fett i M103'an enligt statistiken. 45% vinster i den är inte mycket att hänga i granen och titt som tätt gör sig folk lustiga över det inne i spelet. "Tomato, "noob M103", "uninstall game, M103" och så vidare. :D

Horizon

Är man van vid kvalitetsstålet i en tysk vagn, blir man ganska lack (of) på precisionen hos stora kanonen på T28'an. Kolla mina första fyra skott här. Med en Jagdtiger hade de alla suttit mitt i prick och IS-3'an hade varit ett brinnande vrak. Grymt irriterande. :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20151201_2310_usa-T28_Prototype_19_monastery.wotreplay

Horizon

G.W. Tiger (P) blev en helt annan vagn med den stora mörsaren på. Riktigt underhållande att spela. Känner med stackarna som får en sån där atombomb i huvudet var 45'e sekund. :D

https://dl.dropboxusercontent.com/u/17333969/20151203_2303_germany-GW_Tiger_P_63_tundra.wotreplay

Horizon

Lupson

Imponerad att du fortfarande kör WoT. Själv har jag i stort sett inte rört WoT sedan 2012.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Jag tror att WoT helt enkelt träffade rätt vid rätt tillfälle. Något för en småbarnsförälder, där tid (i alla fall längre stunder i sträck) är en bristvara. Någon som kan ge lite förströelse och vardagsflykt i små portioner. Något som kittlar gamernerven lagom mycket. Inte komplicerat på något sätt, interaktion med andra (även om jag mest svär åt dem) och något som ständigt utvecklas av både tillverkare och community. Jag har inte riktigt ork att sätta mig in i nya spel och fastnar inte alls för problemlösargenren. Det ska vara enkelt, men ändå utmanande. Kanske visar det lite på personlighet? Intressant tanke. Kan iofs ses som brist på utveckling och kreativitet? :)