News:

No significant change

Main Menu

Fartränder i kalsongerna

Started by Horizon, October 26, 2007, 14:32:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Horizon

De skulle haft en sån där blondin i Bunnydräkt som stod och poserade på plattan som den minsta kranen lyfter, så hade bilden varit komplett. ;)

http://www.liveleak.com/view?i=4d6_1341254855
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

F16_Filur

7+ minuters väntan att få se någon förstörelse av materiel.

Nope!

Tillbaka till google bildsök:
blondin
bunnydräkt
safesearch avaktiverad

Brat

F16_Filur, nu vet vi att du hade asfalterad sandlåda!  8)
-Brat

ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

F16_Filur

Kul, länge sen jag hörde den!  :)

ft, visste inte att grannar med katt utgör minus i cvÃ,´t, men det är kanske en särskild sorts perverterade katter som gör sina behov i asfalten, och därmed min sandlåda ännu ogästvänligare.  :D

Nä, min sandlådestid och gård ockuperades av puch dakotas med höga chopperstyren, ligister med dartpilar och "store-micke" som inte tillät småglin att vara med i landhockeyn. Så jag organiserade en liten tävling istället, den som vågade springa över motorvägen när bilen var närmast vann.

Brat

Så du lät "store-Micke" vinna?  :angel:
-Brat

F16_Filur

Tja, är man fem år och han femton, och när jag frågar om jag får vara med så höjer han klubban med båda händerna över huvet och viftar med den på något sätt, och med basröst säger: "NEJ DET FÅR DU INTE" - då inser man att resistance is futile  ;)

Och sen kom ju asfaltstrummorna och betongblandarna och fyllde igen samt ersatte lekställningarna med stridsvagnshinder...

Brat

Nä, jag tänkte på din tävling, om han vann den så hade du ju slagit två flugor i en smäll så att säga!  ;)
-Brat