Roll out - Västerås Flygande Museum

Started by BEQ, May 12, 2003, 13:29:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ

Nu på söndag. Någon som ska dit och titta. Jag har för mig att det är några här som är engagerade i det? Jag tänkte i alla fall åka dit och titta en sväng eftersom jag aldrig har varit där.

/BEQ

Dubble0zero

hmm... Västerås är ju ganska nära och bra... det kanske jag ska... jag måste bara kolla så att jag inte har något annat för mig... :)
...000... =)

ft

Finns det ett program någonstans? Är inom dagstursavstånd. Griffin och andra i Östergötland - kanske en samåkningsutflykt?

Om jag inte jobbar... *suck*

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Phlerp

Om de har en J29:a eller A32:a utställd så skulle jag bli jätte glad om någon tar lite bilder på cockpit åt mig.... Dvs om ni ska dit.

Dubble0zero

Jag har inget för mig vad jag vet, så jag dyker nog upp nån gång med MC och allt... ;)
...000... =)

BEQ

Snyggt att datorn hade hicka så det blev två trådar. Program tror jag finns här.

/BEQ

Dubble0zero

Är det något speciellt nu i helgen, ska man vänta sig mycket folk... eller är det som det brukar vara på museum, två eller tre grupper som går omkring och kikar på allt... :p
...000... =)

BEQ

Till skillnad från andra flygmuséer är detta ett flygande museum. På söndag luftar muséet sina flygplan för första gången denna säsongen. Med andra ord är det ungefär som en flyguppvisning.

/BEQ