News:

No significant change

Main Menu

Nästa LAN?

Started by Assassin, March 12, 2003, 10:56:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Assassin

Ingen info om nästa F4 lan ännu? Har fortfarande lite problem med nätuppkopplingen hemma så inget online flygande för mig fortfarande men ny dator är äntligen på väg (nästa vecka, efter redan 1 veckas försening...) och LAN med folk IRL var ju hur kul som helst. :D
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

RedOne/ zalzam

Nästa LAN hoppas vi att det blir i Halmstad, den exakta datumen är inte spikad än.
Vi inte har haft möjlighet att sätta om ner och börja planera beroende på FV- övning och andra ââ,¬Âsmåââ,¬Â saker. ;)
För att ge en liten inriktning så siktar vi på slutet av maj, lite beroende på möjligheterna att övernatta på log, utan att det skall vara en ââ,¬Âmassa pengarââ,¬Â med i spelet. :-/
Men som sagt detta är bara preliminärt i nu läget, :-OO
men jag LOVAR att jag skall hålla er uppdaterade så snart det blir något mer bestämt:p :D :D

/L
------------------------

Lasse Sandberg

Lupson

Inte en aning...Phlerp, Baloo & Fluff???

Har tyvärr knappt rört Saiteken sen grytet senast, men givetvis hade det varit roligt med F4-LAN igen!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Phlerp

QuoteInte en aning...Phlerp, Baloo & Fluff???
Konstigt... Ingen aning faktiskt... :D
Vet inte hur det ser ut framöver. Vi sitter ju och jobbar med uppsatsen så det är ju inte så mycket tid över. Sedan vet jag inte hur min sommar kommer att se ut (någon som vill ge en stackars systemvetare ett sommarjobb?).

Assassin

Yup, nu när man snart får en HOTAS vill jag upp i skyarna igen... hade jag inte haft platsbrist så hade jag hållt i ett LAN själv. ;)
/Assassin

Swebeast

Jag lovade ju att vi skulle försöka köra ett LAN-meeting här i Halmstad fram emot sommaren men tiden räcker för tillfället inte till :-OO . Har bollat över uppdraget till RedOne, vi får se om han fixar det.

Man kan kanske dela upp det så att vi ställer upp med en lektionssal (eller flera)  och någon annan, t ex Maverix, står för själva planeringen....

Bilder från vårt senaste LAN finns här

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Assassin

Trevliga LAN bilder.. Falcon 4 varvat med OP:F eller? ;)

Hursomhelst, vilken sorts datorkraft kräver Falcon 4 servern (och TS)? Och man kan inte ha TS på samma serverburk som F4 antar jag? :-/
/Assassin

Bax

Swebeast: det ser ju kanon ut - bra lokal - whiteboard å allt !!

Abstinensen är tung, ställer upp gärna upp och hjälper till !
Har switch 8 ports.
Om ni i halmstad kan ordna med lokal så är jag övertygad om att vi övriga kan dela på resten !

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW