Knutstorp!
29:onde ska jag till sturup raceway o köra bana med klubben men måste helt klart hinna med knutsorp också, det ska finnas en riktigt bra licenskurs som hålls där.
http://www.hyllingems.se/index.asp?N=1319
ett reportage från kursen någon gjorde,
http://hem.passagen.se/mx5racing/licenskurs.html
Tror de nyare miataorna är snabbare mest på grund av dyra bilstein dämpare, uppstyvningstag o liknande godis som sitter i redan som standard.
I acc tror jag knappast man känner någon skillnad med 15 hästar till.
Buskört sena kvällar med en NA miata dvs pre 1998 med poplights, visst drar jag ifrån en aning på rakorna (110 kusar i hans) men i kurvorna e han på mig igen.
Håller med om att miatan är onödigt dyr särskilt i sverige håller sig priserna löjligt högt.
Âven gammla sunkiga 91:or vill folk ha fantasi pengar för. Inte alls värt hadde själv mkt hellre satsat på en berchetta då, får ju mkt mer för pengarna.
Skål
Radek
29:onde ska jag till sturup raceway o köra bana med klubben men måste helt klart hinna med knutsorp också, det ska finnas en riktigt bra licenskurs som hålls där.
http://www.hyllingems.se/index.asp?N=1319
ett reportage från kursen någon gjorde,
http://hem.passagen.se/mx5racing/licenskurs.html
Tror de nyare miataorna är snabbare mest på grund av dyra bilstein dämpare, uppstyvningstag o liknande godis som sitter i redan som standard.
I acc tror jag knappast man känner någon skillnad med 15 hästar till.
Buskört sena kvällar med en NA miata dvs pre 1998 med poplights, visst drar jag ifrån en aning på rakorna (110 kusar i hans) men i kurvorna e han på mig igen.
Håller med om att miatan är onödigt dyr särskilt i sverige håller sig priserna löjligt högt.
Âven gammla sunkiga 91:or vill folk ha fantasi pengar för. Inte alls värt hadde själv mkt hellre satsat på en berchetta då, får ju mkt mer för pengarna.
Skål
Radek