News:

No significant change

Main Menu

J8A

Started by Jotte, November 04, 2003, 16:52:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte


Phlerp

G-suz!
Det där måste vara den snyggaste cockpiten jag set sedan jag konfirmerades. Och det säjer jag inte för att det är ett "svensk" flygplan.

Mikke_EAF331

Betyder det att vi till slut kommer att bli inlagda som nation i FB, eller får vi vara finnar i framtiden också om vi vill köra "svenskt"? :)

Lite lustigt med en blandning av svenska, tyska och engelska i cockpit, rätt vad det är tror holländarna att det är deras kärra (om man sluddrar när man läser vad som står). :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Horizon

Kan bara hålla med Phlerp. Riktigt fin! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Weas

Lysande!

Kan inte vänta att få se den i real 3D! :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mr Jim

Jotte>Vem är det som är skapare?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Phlerp

QuoteVem är det som är skapare?
Låter mer som en fråga för kyrkan :D

Jotte

#7
Han som gjort cockpiten "heter" Capt Haddock. Han är proffs (som ju synes). Bla har han jobbat för Codemasters om jag inte minns fel. Nämnas bör också att Orrheim, killen som driver virtuella F19, tagit en massa foto på flygvapenmuseeumet som hjälpt otroligt mkt. :)

Tja det där med nationen är ju lite tvehågset, F19 flög ju som bekant med finska betäckningar.
Har inte hört något om FV's betäckningar läggs in eller inte men helt omöjligt ter det sig ju inte.
Själv har jag lite svårt att förstå varför det är så viktigt, vi deltog ju inte. Skulle de lägga in alla länder som vore "rätt" pga av att de använde ett visst plan har de att göra en ganska bra stund. Tid som bättre läggs på andra aspekter av IL-2