News:

No significant change

Main Menu

Cougar?

Started by ^LoBo^, November 14, 2002, 09:59:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

^LoBo^

Jepp! Det blev en Cougar :)

Jag har bara hunnit leka några minuter med grejerna men det var en grej jag är litet osäker på och som jag säkert kan få svar på här.

Måste man ha ingång CCP för att joysticken ska köras i emulation mode eller kan man bara ställa in det och sen stänga CCP och den är kvar i den mode man valde innan?

Kan någon peka mig till en bra sp3 config. Jag kolla litet på Frugals world och där fanns det hur mycket som helst att välja mellan.
"There are no American infidels in Baghdad. Never!"

^LoBo^

"There are no American infidels in Baghdad. Never!"

Jotte

Passa dig för den profilen.. den kanske resulterar i Noll-ctrl... :D ;)

Horizon

HAHAHAHA... Jotte drar till med månadens, ja kanske årets bästa skämt!  :D :D :D

Är det säkert att det inte är du som skrive Arne Hegerfors vitsar, Jotte?  ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

 Föreningen för personer med Arne Hägerfors syndrom har många anonyma medlemmar.... :-o ;)

Dewe

QuoteOriginally posted by ^LoBo^

Måste man ha ingång CCP för att joysticken ska köras i emulation mode eller kan man bara ställa in det och sen stänga CCP och den är kvar i den mode man valde innan?

Det finns också möjlighet att regga .tmj-filer så att det bara är att dubbelklicka på dem. Efter lite grävande hittade jag tillbaks till filen: http://cougar.frugalsworld.com/files/TMJ.zip men av någon anledning är länken borttagen från cougarworld.

Hursomhelst, det är i alla fall smidigt med dubbelklick på joystickfilen för att ladda den.

/Dewe

Dewe

Jag kör med "Win_ON Emu_ON". Funkar klockrent.

/Dewe