LAN i Göteborg?

Started by Fluff, June 20, 2002, 12:27:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Fluff

Nu när vi här i Göteborg har kommit igång någorlunda med falcon tycker vi att det börjar bli dags för ett litet LAN. Ett LAN här hos oss skulle dessutom innebära att man inte skulle behöva släpa med sig massa datorer och grejer (om man inte vill förstås) då vi så här under lågsäsong har fri tillgång till burkarna (plus ett briefingrum med projektor som även funkar bra för flygfilmer :)). Så vad säger ni? Kan det vara något? Vilka datum kan i så fall vara lämpligast ?(helgen 13-14 juli?)

/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Lupson

Jag är självfallet på! Tror dessutom 13-14 Juli inte sammanfaller med semesterplanerna så inte ens dom behöver jag skrota för lite LAN-mys. :)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Klart att jag kommer ner! Horizonten har bokat 13-14 juli i kalendern... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fancy

Som trogen Falcon Flygare och göteborgare är jag självklart på!!! har tyvärr inte blivit något onlineflygande för mig pga tidsbrist. Men ett LAN i GBG har man ju självklart tid med!!!

Fancy out!

Maverix

Maverix drar iväg på semester imorgon 21/6 och är tillbaka 22 juli.

Ha ett riktigt trevligt LAN.:D

Maverix

SledgeHammer

Jag är på. ctrl, åker du bil? Isf kan du kanske svänga förbi och plocka upp?
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Fluff: Var jobbar du?
Mvh  - Stefan -


KeyCat

Skall checka läget. Hade varit mycket skoj att träffas!

Maverix: 21/6 - 22/7?!? Det kallar jag semester! :D

Vi får höras när du är tillbaks och se om vi kan dra ihop nått regionalt. Dök upp en till Ängelholmare (Fozz) som verkar sugen och det finns kanske fler i kulisserna???

/Christer (a.k.a KeyCat)


>> It's all about teamwork! <<