News:

No significant change

Main Menu

LAN i Göteborg?

Started by Fluff, June 20, 2002, 12:27:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Weas

Jag vill, vilken vecka är det? :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


bALoO

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Fluff

@Sledge

Jag jobbar på ett forskningsinstitut, viktoriainstitutet. Vi håller till i samma hus som den institution där jag läser (borde vara klar nu egentligen :)). Därför passar det lite bra att ha lanet här på sommaren då alla slöa studenter överger bygget och ger plats för väsentligheter :p.

Om du undrar var jag jobbar mer fysiskt, eller tänker komma att hälsa på så är adressen Viktoriagatan 13, ett stort fult rött tegelhus :)


/Fluff  
Odi profanum vulgus, et arceo

Phlerp

#11
Kan ju tillägga till Fluffs fina beskrivning var vi är, att det ligger centralt endast ett par stenkast från avenyn så det finns gott om matställen i närheten och andra ovesäntligheter, och skulle det suga mitt i natten mellan några uppdrag har vi gatukök precis runt hörnet, och lokalt i byggnaden finns det dricka så det räcker. Tror till och med att det kan finnas öl kvar i källarpubben :)

Hmmm... varför är det alltid jag som tänker på mat och sånt ? :D

SledgeHammer

OK, jag tror jag har pejl på var det ligger. Och nej, jag har ingen plan på att titta in då jag numera är tillbaka i Värmland.
Bodde i Biskopsgården och arbetade i Eriksberg (Dockhouse Film TV AB) i 2,5 år men flyttade upp igen i februari.

Lite synd att vi inte upptäckte varandra tidigare =)
Mvh  - Stefan -


zebra

Ska kolla om jag kan den helgen. Hoppas på att kunna hänga på.....


Bax

Det låter ju kanon - skall genast smöra för tjejen så ordnar det sig nog.

Har jag förstått rätt att vi kan installera F4 på befintliga datorer ?

Bara det finns USB så är alla maskiner bättre än min !!

Zebra, kanske samåkning ?

bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Fluff

@Bax

Jodå det skall inte vara några problem. Vi har en hög med datorer som vi har installerat falcon på (hmm måste komma ihåg att boka dom bara så inte CS-maffian kommer å stör). Men om någon vill ha med sig sin egen burk så är det inga problem heller. Så i princip är joystick den enda datorutrustning som behöver medtagas. Hmm ett litet tillägg där är att datorerna tyvärr INTE har någon gameport-anslutning det är alltså USB som gäller.

/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo