News:

No significant change

Main Menu

39N

Started by Phlerp, April 24, 2008, 09:06:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Quote from: Brat on May 22, 2008, 10:10:05
Men vart jag ville komma är: Jag brukar kalla mig trådurspårarkung på andra forum, men jag tror att jag mött mina övermän! :) Eh, 39N och Ho Chi Mihn, var finns kopplingen?  ;D

För det mesta i närheten av växellådan...

Insåg en kvart efter att jag postat att det nog faktiskt var någon sorts världsrekord i topicdrift. :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

F16_Filur

Hmmm... hur lärde ni känna till Knutna nävar? Jag såg en dokumentär om proggen för ett par år sen och där spelade de Sången om Stalin.
http://www.youtube.com/watch?v=M5hwypHonzw

"vi bringar ett leve, till minnet av Stalin
den stålhårde kämpen, vår vän och kamrat"

Kungssång är sanslöst rolig för övrigt... (kåldolmar & kalsipper)

Horizon

En tjejkompis läste juridik på Uppsala Uni och skickade Balladen om Ho Chi Minh till mig för en massa år sedan. Tydligen hade någon spelat den på en fest hon var på (och stått och vevat med en röd flagga på ett bord eller nåt sånt). ;D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Värre trådkapning än det här får man nog leta efter här på Nosig.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Brat

Och märk väl att det är F16_filur som prompt vill tala om annat!  :o 8) Kanske ligger nåt mer bakom anklagelserna mot honom! ::)
-Brat

Fluff

Vill man ha "Sången om Stalin" som mp3:a kan man uppsöka nedanstående glada sällskaps hemsida. Hittas under länkar. Hade kunnat vara lite roligt om det inte hade varit för att jag inte är helt säker på att de inte är seriösa.


Odi profanum vulgus, et arceo

ft

Jag har kontakter inom Röda Armens Gosskör... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Brat

För att helt återgå till ämnet, är det verkligen 39N som provflygs på filmbilder hos Aftonbladet, det gick snabbt från utrullning till flygning av testmaskin!
-Brat