News:

No significant change

Main Menu

F4:AF buggtråd

Started by F16_Filur, September 02, 2005, 17:23:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

F16_Filur

#8
Ja, det blir onekligen svårt att göra perfekta landningar :). Är detta något som berör hela F4 serien eller bara AF?

S_Z

Har fått tillbaks lusten för flygsimulator efter ett långt uppehåll och har införskaffat F4AF nu men jag måste säga att jag blev lite besviken då det första som händer mig i mitt första kampanjuppdrag (balkan 2005) är att F4AF krashar till windows. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig efter allt man läst om stabiliteten i F4AF :(

Hoppas de förbättrar den ytterligare, känns ju trist att sitta och flyga ett bra tag bara för att sen se programmet krasha...speciellt när man inte har så mycket tid över för att spela.




Horizon

QuoteOriginally posted by S_Z


            Har fått tillbaks lusten för flygsimulator efter ett långt uppehåll och har införskaffat F4AF nu men jag måste säga att jag blev lite besviken då det första som händer mig i mitt första kampanjuppdrag (balkan 2005) är att F4AF krashar till windows. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig efter allt man läst om stabiliteten i F4AF :(

Hoppas de förbättrar den ytterligare, känns ju trist att sitta och flyga ett bra tag bara för att sen se programmet krasha...speciellt när man inte har så mycket tid över för att spela.

Har du patchat spelet? Om inte, använd autopatchnings-exen i F4:AF-mappen.

Inga gamla Falconinstallationer som bråkar eller är ivägen?

Defragmentera hårddisken. (;))
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

S_Z

QuoteOriginally posted by Horizon


           
QuoteOriginally posted by S_Z


            Har fått tillbaks lusten för flygsimulator efter ett långt uppehåll och har införskaffat F4AF nu men jag måste säga att jag blev lite besviken då det första som händer mig i mitt första kampanjuppdrag (balkan 2005) är att F4AF krashar till windows. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig efter allt man läst om stabiliteten i F4AF :(

Hoppas de förbättrar den ytterligare, känns ju trist att sitta och flyga ett bra tag bara för att sen se programmet krasha...speciellt när man inte har så mycket tid över för att spela.

Har du patchat spelet? Om inte, använd autopatchnings-exen i F4:AF-mappen.

Inga gamla Falconinstallationer som bråkar eller är ivägen?

Defragmentera hårddisken. (;))
Japp, har patchat det och någon annan F4-installation finns inte på HDn nu. Får hoppas att det var en engångsföretelse, oroväckande bara att det är det första som händer när jag testade en kampanj.

ft

Det finns hopp. Jag har, ta i trä, inte haft några CTD.

Om jag inte räknar den gången online med RedRiver då jag upptäckte att jag hade knappkombinationen för lights off som en shortcut till att sortera om skärmarna på ATI-kortet. Det redde F4 inte ut. Inte CTD men ingen grafik blev det efter det... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus