Studiebesök på simulatorerna

Started by Nauwa, July 09, 2005, 19:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Säg till innan så dyker jag upp/ned från Söderhamn också!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Nauwa

Men Andreas, du har ju 78km rakt söderut på E4 till mig, det är bara att komma förbi när lusten faller på.

Nauwa

Andreas

Ja du har så rätt, det finns egentligen ingen ursäkt till att inte åka ner bums! :)

Jag ska försöka planera mina veckor framöver så hör jag av mig innan det bär av.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Rivvern_

#11
Jag åker gärna... Men har inte råd att åka från JKPG själv...Så om någon är på....

brydling

QuoteOriginally posted by Andreas


            Säg till innan så dyker jag upp/ned från Söderhamn också!

Är du från Söderhamn?! Vem är du? :P Jag är Niclas Morin.

Andreas

#13
Jag är Andreas... :D


Deceptic0n är också Söderhamnare.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

F16_Filur

QuoteOriginally posted by KeyCat

Och BTW: F16_Filur... ditt förslag låter lite kinky IMO ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)



KeyCat ---> vad betyder kinky ?

KeyCat

QuoteOriginally posted by F16_Filur
KeyCat ---> vad betyder kinky ?

Finns en hel hög definitioner på det, välj en som passar... Normalt sätter man väl på sin flickvän och om man då skulle bli syskon lär det åtminstone rent teoretiskt bli lite kinky :p :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<