Rösta för TIR stöd i ArAs/OFP 2

Started by KeyCat, June 17, 2005, 17:39:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyCat

Se till att rösta här om du vill se TIR stöd i OFP (klart vi vill!)

Track IR

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

...000... =)

KeyCat

En av utvecklarna (Suma) postade följande på BIS forumet häromdagen :)

Quote
An official word is - read carefully :

I cannot promise there will be no Track IR support in ArmA.

Note: I am a programmer, and therefore this sentence means exactly what is says, not something it seems to say or even something is does not say.

Iofs ingen garanti att det kommer att vara stöd för TIR i ArmA men det ökar ju hoppet något...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

Japp... nu är det bara att hoppas...
Att han verkar veta vad det är för något är ju trevligt, och om han vet det så kan jag inte tänka mig att det inte kommer med stöd för det...
Om det inte innebär en allt för krånglig omskrivning av motorn eller nått...
...000... =)

KeyCat

Faktum är att jag (utan att egentligen veta!) tror det är busenkelt för dem... OFP har sedan dag ett haft huvudet rörligt på alla sina 3D modeller med musen (fast på ett bökigt sätt) så ingen omskrivning av motorn behövs. Det är bara för BIS att interfaca mot NaturalPoint's DLL som de tillhandahåller gratis till spelutveklare.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Dubble0zero

mm... jag är inne på samma ideer...
Men som sagt, man vet ju alldrig...
...000... =)

KeyCat

Tydligen har BIS varit i kontakt med NP och nu förväntar jag mig fullt TIR stöd i ArmA :D

Quote
The good news is our friends at Bohemia Interactive (of Operation Flashpoint fame) have released a trailer of their upcoming Armed Assault combat simulation. The better news is they have assured us that they are doing everything within their power to include support for TrackIR. This could be the beginning of a whole new era as TrackIR support expands into the field of combat. Let's all keep our fingers crossed.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

ThunderBoy

#7
bah... kan man ta bort det här tro?
.thunderboy
-facilis descensus averni-