NOSIG Standard Pack 1.10 på G!

Started by KeyCat, January 18, 2005, 10:38:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Jösses :-/ Ni snackar i tungor! Räcker det inte bara med att få länken till den färdig filen här på tråden? :D

"Suck, där gick illusionen att OPF var ett enkelt spel..." ;)

Mikke_EAF331

Mikke_EAF331, C.O. EAF

KeyCat

#10
LOL @ Salsam ... Allt kan bli svårt när/om man gräver ner sig i detaljer ;)

Huvudsyftet med denna tråd är att de som vill påverka innehållet i NOSIG Standard Pack skall ha en möjlighet att säga sitt så vi inte blir beskyllda för "diktatur fasoner" :)

För de som förlitar sig på mig och Jotte är det bara att luta sig tillbaks ett tag till och invänta länken till det färdiga packet.

QuoteSådär, nu finns ORC's Soviet KZM soldater i JAM version.

Kanon! Men som vi snackade om igår skulle det vara ännu bättre om ORC's vapenpack också fanns med i orginal. Detta för balansens skull eftersom East har betyligt färre roliga vapen att leka med än West.

Hade varit kanon om det gått att fixa så att de "JAMifierade vapnen" dök upp som ett andra alternativ i editorn jämte ORC's orginal.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Fk Andersson

Mumma.....säg til när det är klart...
Sitter med en 2GB addons ca...

*******KLICK MEEE!!!!!!*******[/font]

henk

Jag röstar för att paketet färdigställs snarast så uppdragsbyggen och spel kan börja igen =)
Har brist på seriösa spelupplevelser i OFP nämligen.

KeyCat

#13
Uppdragsbyggandet har kunnat pågå sedan NOSIG Standard Pack 1.00 släpptes men intresset har minst sagt varit svalt :-/

Jag har filat vidare på 1.10 i "tysthet" men ser ingen mening med ge det hög prioritet eftersom få har gjort uppdrag till 1.00. Det är snart ett år sedan som version 1.00 släpptes men allt vi åstadkommit är ett par (läs 2-3) uppdrag och som dessutom  knappt blivit spelade.

Kort och gott! Allt som behövs för att göra bra/intressanta uppdrag har funnits sedan 040929! Vill ni se en uppföljare så se till att börja göra uppdrag med det som finns i NOSIG Standard Pack 1.00 ;)

PS: Inte riktat till dig personligen utan till alla inklusive mig själv...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Horizon

Jag började lära mig göra uppdrag och gjorde faktiskt ett litet och väldigt enkelt testuppdrag som använde NoSiG-grejerna, men sedan fastnade mitt intresse i vanlig ordning på något annat... :-X
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Sist jag gjorde ett uppdrag och postade om en föreslagen tid för lir (i god tid) slutade det med att jag satt ensam på TS. Inte så att jag prioriterar OPF precis.

Väldigt många vill köra OPF på LAN men ingen vill göra missions... Många SÄGER att de vill köra OPF på nätet men väldigt få finns på TS när det gäller... Så för mig är det 100% BF2 som gäller.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW