News:

No significant change

Main Menu

Försening av Cougar-leverans

Started by Silverback, April 16, 2002, 10:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

loke

Jag kollade just på min internetbank och om jag betalar före 18:00 imorgon så har du pengarna på fredag. Tidigare än så kan de inte bli tillgängliga. Men det är OK eftersom joystickarna skulle hämtas på fredag, eller hur?

Weas

Skulle du inte betala med faktura för momsens skull? Då är nog postförskott eller företagspaket bäst.
Gör upp det med butiken.

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Silverback

har fört över degen till weas konto, överföringen borde vara klar till 11-rycket onsdag förmiddag...

Cool med en egen cougar :p
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

loke

QuoteOriginally posted by Weas


            Skulle du inte betala med faktura för momsens skull? Då är nog postförskott eller företagspaket bäst.
Gör upp det med butiken.


Nej, det behövs inte. Bara jag får ett skrivet kvitto från butiken så går det bra. Jag har pratat med butiken om detta.

Du kommer att få pengarna imorgon.

loke

Nu har jag satt in min summa. 3254 kr.

ft

ctrl,
snåljåp! ;)

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Silverback

för en sekund håll jag på att göra i brallan, tycke du hade valt samma summa som jag...
jag satte in 3251,28....

*s* antar att jag är snålast :-)
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Snajper

Naehrå... Snålhetsligan leder jag änsålänge men futtiga 74 öre över till stackars Petter.:D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*