I maj avslöjas nyheter för OPF's framtid

Started by Jotte, April 16, 2003, 14:09:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shar

QuoteOriginally posted by SledgeHammer


            Shar: Men... bara fär att DU är trött på att ha spelat en addon till leda så behöver ju inte det betyda att ALLA är/har det. Tänk på de stackare som inte har den ringaste aning om att det existerar en Vietnampack. De kommer att bli överlyckliga när 2an behandlar Vietnam.

:)

Vilka är dessa andra, som du talar om? :D

Lite inside grejor, ni har väl hört talas om Operation: Vietnam? En av de första riktiga moddarna till OFP, tillsammans med Invasion 1944. Dess skapare Seventh, tillsammans med några andra - står nu med på BIS lista över anställda. De hade företaget BIA innan, (Bohemia Interactive Australia) som skulle utveckla Indepence Lost och nu, tydligen också vara med i byggandet av OFP2. Detta skulle nästan kunna bli en ny dokusåpa. :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Jotte

Sånt är faktiskt inte speciellt ovanligt inom spelindustrin, att folk får in en fot via "mods". :) Så det är bara att knata på så kanske FM blir intresserad av att köra en SFP variant i VBS 1 eller nåt ;) :D

Bjoernen

GHHAHHAAHHAHHAHA oorka vänta 1 jä*la år ska bygga en tidsmaskin och åka frammåt :D  någon som vill följa med mig bygger den hemmai källaren :D
Kort lätt attack spade !

Dubble0zero

#11
Ja.... absolut... jag följer med... :)

Fast jag måste säga att Resistance fortfarande har välldigt mycket att erbjuda...
...000... =)

Shar

QuoteOriginally posted by Jotte


            Sånt är faktiskt inte speciellt ovanligt inom spelindustrin, att folk får in en fot via "mods". :) Så det är bara att knata på så kanske FM blir intresserad av att köra en SFP variant i VBS 1 eller nåt ;) :D

Hehe, jo... Gjorde klart TKSP häromdagen. Kanske kan visa den och Strb90H för mina befäl sedan, "titta här va Furir Englund gjort..." :p
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Jotte

Så du ska gå och trycka på den "hemligheten" i 300 dagar? ;)

Jotte

Vänta bara bjornen.. det dröjer inte länge innan du börjar drömma om att ha en tidsmaskin för att åka åt andra hållet ;)