Händer det något?

Started by blh, April 11, 2005, 10:25:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blh

Börjat kika något på skills osv? Skills behöver man för att kunna använda nya saker. Det finns något som kallas för Learning Skills, speedar upp upplärningsprocessen. Annars är det bara att kika vad man vill advancera inom. Om du skillar upp till Gallente Frigate så fixar jag ett skäpp åt dig som ja inte tror du kommer kunna köpa på ett tag annars :).

/blh

Horizon

Ja jag har kikat lite på det, det ingick en liten del om det i tutorialen. Jag håller på och lär mig något (skulle ta fem timmar eller nåt sånt) men jag minns inte vad det var jag klickade på (gjorde bara som läraren sa till mig). Men jag ska göra det så fort jag är inne nästa gång så jag får ett sånt där tufft skepp. :)

Testade att logga in nyss, men det ser mörkt ut? Server maintenance?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Japp, servrarna är nere 11-12 GMT varge dag pga det. Men den är uppe nu. Loggade in precis för att byta skill. Loggar på senare när ja kommer från jobbet ikväll så kan vi ses där om du är online.

/blh

Horizon

Ok, ska in och ändra skill nu då. Tränar mellan 18-22 så vi får se hur mycket jag orkar spela ikväll. Ska upp och jobba 0440 imorgon igen... :-/

Hade du någon ICQ eller MSN?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

QuoteOriginally posted by blh

Om du skillar upp till Gallente Frigate så fixar jag ett skäpp åt dig som ja inte tror du kommer kunna köpa på ett tag annars :).

/blh

Hmm, jag är ju redan på Gallente Frigate ser jag nu, men bara på steg 2. Håller på att skilla upp till steg 3. Är det så du menar?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Precis. När du har level 3 så kan du köra det nya skäppet.

/blh

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names