Händer det något?

Started by blh, April 11, 2005, 10:25:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blh

Tjena grabbar.

Var länge sedan jag var här men undrar vad som försigår nu för tiden?
Själv spelar jag mest EVE-Online nu för tiden. Ett massivt online spel med i runda tal 10.000 aktiva spelare.

Spelet går ut på en framtida värld med handel och krig. Man färdas i ljusets hastighet runt i ett stort universum bestående av drygt 5.000 solsystem. Man jobbar tillsammans i Corporations, har olika positioner och roller i företaget. Man tränar "skills" och känar pengar genom handel, specialuppdrag och produktion.

Spelet kostar dock att spela. En månadsavgift på ca 130kr vilket jag tycker är rimligt i och med att spelet konstant är under utveckling och nya patchar kommer med jämna mellanrum som innehåller småfixar samt nya skepp och möjligheter.

Om ni vill prova och vill ha en "trial" nyckel så säg bara till. Jag kan ge ut 14-dagars nycklar gratis.

Mvh, blh.

Horizon

Hej blh!

Jag testar gärna. Har kikat på EVE länge nu och även tankat ner spelet från den officiella hemsidan. Har bara inte kommit igång. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Ge mig din e-mail så skickar jag direkt. Tror man måste använda key'n ganska omgående annars tas den bort tror ja..

/blh

Horizon

Skickar min mail i ett PM till dig. Testar under morgondagen (istället för att läsa kurslitteratur... aja baja... :) ).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh


Horizon

Tack!

Karaktär är skapad och mixtrad med. Sök efter Joann Melekhan om du vill mig något. :) Är Gallente/Intaki och tänker diplomatisera mig genom EVE-världen. Går inte det kommer jag ut med blazing guns och gör processen kort med dem som vill mig illa! :)

Får väl ta och köra den där tutorialen som dök upp. Fattade inte mycket av interfacet när spelet väl kom igång. :)

Väl mött!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

blh

Trevligt. Får träffas online. Kanske kan ta in dig i vårt corp så du får en snabbare uppstart om du känner för att fortsätta med EVE. Vi är ett nästan hel-svenskt företag med för tillfället 35 anställda. Vi heter GRAY COUNCIL och har vårt HQ i solsystemet Renyn.

Mvh, blh, blh 42 på eve.

Horizon

Låter kul! Ska se till att lära mig hantera de mest basala funktionerna, sedan kanske jag lägger in om medlemskap hos er. :)

En polare körde EVE för ett halvår sedan, men var tvungen att avinstallera och låta kontot vila eftersom spelet höll på att förstöra hans vardag och jobb. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names