News:

No significant change

Main Menu

Mechwarrior 4:Mercenaries

Started by Mr Jim, October 15, 2002, 21:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mr Jim

Dynamisk kampanj oh my. Gått guld och allt. Hoppas det nu blir lika kul att spela som Mechwarrior 2:Mercs var!! :)

Kanske nåt för framtida multiplayer?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Hmm... Jag spelade MW3 som en besatt. Man kanske skulle investera i MW4?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Har 4:an orginal. Gillade det dock inte alls, snygg grafik och inte mer än så. Har höga förväntningar på Mercs...läste i en preview att FASA nissarna baserade spelsätten från MW2:mercs..hoppas verkligen det då den sista patchen till MW2:Mercs gjorde det helt dynamiskt..dvs spelade du ett uppdrag och sköt bort båda benen på en fi robot så kunde du "salvage" denna robot med båda benen sönderskjutna.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

#3
Jag har kastat ett öga eller två på denna, ska inhandlas. Man måste ju bygga på sitt MW bibliotek =)
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

Exakt. Hoppas bara det blir dynamiskt och inte scriptat, uppdragens salvage alltså :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Jepp, det är ju helt hopplöst tråkigt när man vet vad som bör finnas kvar och det dyker upp nåt HELT annat...
Mvh  - Stefan -


Lupson

Ah, denna MechWarrior serie...minns med behag 80-talets slut då MechWarrior och BattleMech var det närmsta man kom Transformers :)

Minns inte riktigt exakt namnen men min första bekantskap med "Mechs" var i "BattleMech". Det var samma "universum" som MechWarrior men BattleMech (eller Tech?) var en hybrid rollspel/top-down taktik. Minns att man var i nån stad där man knatade omkring och jobbade som typ Mech-gladiator. Man var fast där i staden tills man kom på den eminenta idén att spränga bort yttre arenaväggen och fly med sin Locust ut i det fria..sen började äventyret! Ahh, vilket spel! Någon som minns det?
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -