News:

No significant change

Main Menu

Larry Bond!

Started by Lupson, September 14, 2002, 12:18:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Horizon

Vad betyder detta då?

"In early 2002, the Harpoon community took the initiative to fix some of the bugs in Harpoon Classic '97. This updated version is called Harpoon Classic 2002 and was released in September 2002."

(Taget från sidan Sledge länkade till).

Var hittar jag "Harpoon Classic 2002". Har letat lite men hittar inget?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -

Horizon

Lupson

Ahh, Harpoon, en riktig höjdare. Tvåan tyckte jag aldrig riktigt bra om men ettan är ju klassisk. Har på hårddisken en version av Harpoon 1 som heter Winharp och den funkar fint i Windows. Dessutom ingår scenariopaketet HDS1 i den versionen med en komplett svensk utrustningsuppsättning. Finns några trevliga scenarion där man ska stoppa den röda invasionskakans Östersjööverfart mha robotbåtar, ubåtar, robot 15 och annat smått och gott. Sen kan man ju göra rätt skojiga scenarion med editorn också, vet att jag gjorde någon "US Carrier group" vs Sverige någon gång. Då kan man försöka ta sig genom AEGIS-skärmen med fina koordinerade AJ-37 strikes mha Rbs-15 etc. Måste nog spela lite känner jag nu :) Sen finns ju en del orealism inlagt i Harpoon också, mest noterbart är ju att flygplanen alltid kan gå från låg höjd och fart till högsta hastighet på högsta höjd på ett litet ögonblick...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

SledgeHammer

Hallå va. Det där scenariopaketet... =)
Mvh  - Stefan -

Horizon

Åhh, jag lägger ner nu. Jag är ju född korkad... :-OO

Då passar det bra att puffa igång "Unreal Tournament 2003 Demo" (precis tankat från Fragzone) och bara möla lite motståndare... Slipper tänka då... :-/