News:

No significant change

Main Menu

Svensk virtuell F-16 division?

Started by Assassin, September 10, 2002, 18:54:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Andreas

Spectrum Holobyte gjorde väl även Falcon 3 om jag inte missminner mig?!...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Swebeast

QuoteOriginally posted by zebra


           
QuoteOriginally posted by Swebeast


            Typ....i samband med att Falcon 3 kom ut (...innan 1997 ;) )

/A

Då måste du tillhöra en av de som har rutin på falcon. Kör ni något lan eller på nätet emellanåt?  

z.

Jo, det har väl blivit en och annan LAN-träff under årens gång.....

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Phlerp

QuoteOriginally posted by Swebeast


            Typ....i samband med att Falcon 3 kom ut (...innan 1997 ;) )

/A

Aaah! Var du med från början? Jag minns en artikel i någon svensk datortidning om 104:e under F3-tiden.  Det fanns bla med en tjusig bild där ni flög i formation.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

#13
hehe tänk att man nästan gått och blivit "rikskändis" :D

Nåväl, våra 15-minuter i rampljuset är slut för lääänge sedan men skoj att folk kommer ihåg artikeln! På den tiden var det 90% dator/LAN -mek och 10% flygning och det roliga var att vi aldrig lyckades komma förbi dag 1 i F3 kampanjen för när det kraschade (och det gjorde det!) fick man börja om från scratch, kampanjen gick inte att spara.

Vet inte om "vår" sk hangarhund Kita är med på fotot i tidningen men hon lever fortfarande även om hon börjar bli riktigt gammal :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Aahhh, Falcon 3. Vilken höjdare. Har fortfarande kartongen till spelet samt expansionen Fighting Tiger ståendes någonstans i mina föräldrars hus...jag och brorsan körde en del via nollmodem har jag för mig, astufft tyckte jag det var på den tiden. :) Minns likaså gamla Falcon AT och jag har vaga minnen av det första spelet också...det var tider det :)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Assassin

Spectrum Holobyte's Falcon till Amiga, Det vill jag ha på ADF om någon har det. :) *sitter och beundrar original kartongen och manualen*

Har aldrig lyckats konvertera mina original disketter till ADF formatet som emulatorerna använder.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)